Προς το λιμάνι της Λεμεσού ταξιδεύει το γεωτρύπανο Stena IceMax
Πλώρη για το λιμάνι της Λεμεσού έβαλε τα ξημερώματα της Πέμπτης το γεωτρύπανο Stena IceMax, που αναμένεται στις 15 Νοεμβρίου να προχωρήσει στην πρώτη από τις δύο γεωτρήσεις της κοινοπραξίας ExxonMobil– Qatar Petroleum στο τεμάχιο 10.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα philenews, το γεωτρύπανο θα φτάσει στο λιμάνι της Λεμεσού το απόγευμα της Δευτέρας.
Μετά τον πρώτο ανεφοδιασμό, το γεωτρύπανο θα αποπλεύσει με προορισμό τον στόχο Δελφίνη στο τεμάχιο 10.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: «Επιλέγουμε τη σύγκριση αντί για τη σύγκρουση - Ο απολογισμός του έργου μας από το 2019»
10:04
ΕΛΛΑΔΑ
Σε λιμάνι της Τουρκίας ρυμουλκείται το δεξαμενόπλοιο που είχε μείνει ακυβέρνητο κοντά στην Αλόννησο
10:01
ΚΟΣΜΟΣ
Το Κουβέιτ καταδικάζει την «ιρανική επιθετικότητα» - Τι ανακοίνωσε η Τεχεράνη
09:55
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: 42χρονος μετέτρεψε σε πίστα την Περιφερειακή - Έτρεχε με 149 χλμ και μεθυσμένος
09:47
ΠΟΛΙΤΙΚΗ