Εκκένωση σιδηροδρομικού σταθμού στη Μαδρίτη
H ισπανική εταιρία σιδηροδρόμων Renfe ανακοίνωσε ότι εκκενώθηκε ο σταθμός Ατότσα της Μαδρίτης, χωρίς να δώσει διευκρινίσεις, ωστόσο, τελικά αποδείχθηκε πως επρόκειτο για λανθασμένο συναγερμό.
Ούτε η αστυνομία, ούτε το υπουργείο Εσωτερικών έχουν ανακοινώσει γιατί εκκενώθηκε ο μεγαλύτερος σταθμός της Μαδρίτης.
Νωρίτερα σήμερα, Τετάρτη, είχε σημάνει συναγερμός και σε άλλο σταθμό της χώρας, στη Βαρκελώνη. Η εταιρία των ισπανικών σιδηροδρόμων Adif ανακοίνωσε ότι εκκενώθηκε ο σταθμός Μπαρτσελόνα Σαντς, καθώς εντοπίστηκε πιθανός εκρηκτικός μηχανισμός μέσα σε βαλίτσα.
Η αστυνομία της Καταλονίας ανέπτυξε ομάδα πυροτεχνουργών στον σταθμό μετά τον εντοπισμό συσκευής κατά τη διάρκεια ελέγχου ασφαλείας για τη διενέργεια ελέγχου.
Ο συναγερμός έληξε, όμως, με την εταιρία των ισπανικών σιδηροδρόμων Adif να ανακοινώνει πως η κυκλοφορία έχει αποκατασταθεί πλήρως.
Να υπενθυμίσουμε πως τον Μάρτιο του 2004, 193 άτομα είχαν χάσει τη ζωή τους και ακόμη χιλιάδες είχαν τραυματιστεί λόγω εκρήξεων στον σιδηρόδρομο της Μαδρίτης.
Δείτε βίντεο από τον σιδηροδρομικό σταθμό της Ατότσα
Δεν περιλαμβάνονται «τέλη διέλευσης» στις μελλοντικές ρυθμίσεις για τα Στενά του Ορμούζ λέει το Ομάν
15:21
Έρχεται το νέο Μητρώο Ιδιοκτησίας και Διαχείρισης Ακινήτων - Τι φέρνει το «ΜΙΔΑ»
15:11
Αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε πλήθος οπαδών του Μουντιάλ στο Μεξικό - Τουλάχιστον 17 τραυματίες
15:09
Χωρίς τις αισθήσεις του απεγκλωβίστηκε οδηγός φορτηγού μετά από τροχαίο στον Έβρο
15:05