Το σπίτι της φρίκης: Έπνιξαν τα τέσσερα νεογέννητα μωρά τους με σακούλα και τα έκρυψαν στη σόμπα
Οι φερόμενοι ως δολοφόνοι γονείς, έκρυψαν τα πτώματα των βρεφών στην οικία τους. Τρία από αυτά τα τοποθέτησαν σε μία σόμπα, ενώ το άλλο το έθαψαν κάτω από δέντρο στον κήπο τους…
Οι Αρχές θορυβήθηκαν και άρχισαν έρευνες μετά από υποψίες των γειτόνων τους, οι οποίοι κατήγγειλαν πως η 27χρονη Aleksandra J -η οποία τώρα κατηγορείται για τέσσερις ανθρωποκτονίες- ήταν έγκυος τέσσερις φορές τα πέντε τελευταία χρόνια, αλλά ποτέ τους δεν είδαν τα παιδιά...
Όταν κάποιοι από αυτούς τη ρώτησαν εάν είναι έγκυος, τούς είχε απαντήσει πως έχει απλά «προβλήματα στο στομάχι». Μάλιστα, σύμφωνα με την Daily Mail, το ζευγάρι έχει άλλον έναν γιο έξι ετών.
Η αστυνομία εντόπισε στο αγρόκτημα της Aleksandra J και του Dawid W τα πτώματα των παιδιών τους και τους συνέλαβε επί τόπου.
Σύμφωνα με τους ανακριτές, η «μητέρα» γεννούσε κάθε παιδί στην μπανιέρα του σπιτιού, ενώ αμέσως μετά τα τοποθετούσε σε πλαστικές σακούλες ώσπου να πεθάνουν από ασφυξία.
Ο Dawid ομολόγησε ότι άσκησε ψυχολογική πίεση στη σύντροφό του να μην αναφέρει τις εγκυμοσύνες στο σύστημα υγειονομικής περίθαλψης, καθώς δεν ήθελε να έχει περισσότερα παιδιά μαζί της.
Νετανιάχου για συμφωνία με το Λίβανο: Το Ισραήλ παραμένει στην ουδέτερη ζώνη στο νότο
21:59
Οπαδικά τα κίνητρα της δολοφονίας 15χρονου στην Καλλιθέα: Η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ
21:50
ΑΣΕΠ 3Κ/2025: Οριστικά αποτελέσματα για 450 θέσεις ΔΕ σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους
21:41
Τα εγκληματικά δίκτυα μετατρέπονται σε «παγκόσμιες επιχειρήσεις» προειδοποιεί η Europol
21:33