Αποπέμφθηκε από το ΕΛΚ το κόμμα του Βίκτορ Όρμπαν
Το κυβερνών κόμμα της Ουγγαρίας, Fidesz, του Βίκτορ Όρμπαν, αποπέμφθηκε από την ομάδα του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου έπειτα από τις έντονες προστριβές του Ούγγρου πρωθυπουργού με την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Ο πρόεδρος του ΕΛΚ, Τζόζεφ Ντολ, με ανάρτησή του στο Twitter, τονίζει πως η αποπομπή τίθεται άμεσα σε ισχύ και το κόμμα θα παραμείνει εκτός μέχρι νεωτέρας.
Στην ψηφοφορία που έγινε σήμερα, Τετάρτη, μεταξύ των μελών του ΕΛΚ, 190 μέλη τέθηκαν υπέρ της αποπομπής και 3 κατά.
Όπως σημειώνει ο Ντολ, η απόφαση ορίζει πως το κόμμα του Όρμπαν δεν μπορεί να δίνει το «παρών» σε συναντήσεις του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, δεν έχει δικαίωμα ψήφου και δεν μπορεί να κάνει προτάσεις προσώπων για την κάλυψη θέσεων.
Μπήκε σε κατάστημα στο Αγρίνιο και απείλησε τον υπάλληλο με μαχαίρι
14:51
Empower On: Η Campeón ενδυναμώνει ψηφιακά την τρίτη ηλικία
14:42
Επίθεση σε αστυνομικούς της ΔΙΑΣ στην Πάτρα – Ένας ελαφρά τραυματίας
14:40
Σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης κηρύχθηκε η Κριμαία - Νέο κύμα επιθέσεων από το Κίεβο
14:38