ΚΟΣΜΟΣ

Αυτό είναι το πιο… ερωτικό σποτ για τις ευρωεκλογές

Αυτό είναι το πιο… ερωτικό σποτ για τις ευρωεκλογές

Viral έχει γίνει στο Διαδίκτυο ένα σποτάκι από το Κομμουνιστικό Κόμμα της Σουηδίας, το οποίο προτρέπει τους πολίτες να μην ψηφίσουν στις ευρωεκλογές, καθώς όπως το λέει ξεκάθαρα και ο τίτλος του «υπάρχουν καλύτερα πράγματα να κάνει κανείς εκείνη την ημέρα»!

Όσο για το ποιες είναι αυτές οι καλύτερες και σίγουρα πιο… πικάντικες δραστηριότητες; Οι ερωτικές περιπτύξεις ενός ζευγαριού, που αντί να πάει να βγάλει ευρωβουλευτές, βγάζει τα… μάτια του, δεν αφήνουν το παραμικρό περιθώριο αμφιβολίας.

Δαγκώνοντας λοιπόν ερωτικά ο ένας τον άλλο, οι δύο εραστές ρίχνουν «μαύρο δαγκωτό» στις ευρωεκλογές, δείχνοντας στους πολίτες όχι το δρόμο προς την κάλπη, αλλά προς το κρεβάτι!

Σημειώνεται ότι το σουηδικό Κομμουνιστικό Κόμμα απέχει τόσο από τις Εθνικές, όσο και από τις Ευρωπαϊκές Εκλογές, για λόγους οικονομικούς και ιδεολογικούς, ενώ υποστηρίζει και την αποχώρηση της χώρας από την ΕΕ.

Συμμετέχει, δε, μόνο στις δημοτικές εκλογές, όμως μόνο σε συγκεκριμένες περιφέρειες της Σουηδίας.

Η ιδιαίτερη προεκλογική καμπάνια πάντως του κόμματος δεν πρέπει να εκπλήσσει και τόσο, αφού συνηθίζει να προκαλεί πριν από κάθε εκλογική διαδικασία. Η φετινή καμπάνια κατά των ευρωεκλογών έχει ως σύνθημα το «Skit i Eu Valet», το οποίο σε… ανάλαφρη μετάφραση, όπως άλλωστε τα ρούχα των πρωταγωνιστών του σποτ, σημαίνει «Να πάνε να χ€στούν οι Ευρωεκλογές», ενώ έχει ήδη προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στο εσωτερικό της χώρας.

Όπως αποκάλυψε ο εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος στην εφημερίδα Nyheter Idag, την παραγωγή του σποτ ανέλαβε το ίδιο το ΚΚ, «με τη βοήθεια κάποιων φίλων», ενώ οι πρωταγωνιστές στο βιντεάκι είναι ένα αληθινό ζευγάρι.

Ο Σιμόν Ρένερ χαρακτήρισε μάλιστα το σποτ «ηθελημένα προκλητικό», εξηγώντας ότι το νόημα ήταν «να ενοχλήσει όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο».

Ερωτηθείς εάν το ΚΚ ανησυχεί μήπως το σποτ δυσαρεστήσει κάποια άτομα του αριστερού χώρου της χώρας, ο Ρένερ ήταν κάθετος. «Δεν απευθυνόμαστε τόσο στα άτομα που ζουν στο Södermalm (τρέντι συνοικία της Στοκχόλμης). Απευθυνόμαστε κυρίως στην εργατική τάξη. Η μεσαία τάξη του Södermalm δεν είναι το target group μας. Εξάλλου είναι διασκεδαστικό να τους εκνευρίζεις», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Το σποτ απαγορεύτηκε πάντως αρχικά από το Facebook, μετά από καταγγελίες ότι παραβιάζει τους κανονισμούς της πλατφόρμας. Το ΚΚ ζήτησε ωστόσο να αναθεωρηθεί η απόφαση, δικαιώθηκε και πλέον το σποτ είναι και πάλι διαθέσιμο στη σελίδα του.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ