Οι ΗΠΑ αποσύρουν το σύνολο του προσωπικού τους από το Ιράκ
Το υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ διέταξε την αποχώρηση όλων των κυβερνητικών εργαζομένων της χώρας από το Ιράκ «πλην του προσωπικού εκτάκτων αναγκών», όπως ανακοίνωσε η αμερικάνικη πρεσβεία στη Βαγδάτη.
«Η χορήγηση βίζας και στα δύο σημεία θα ανασταλεί προσωρινά», ανέφερε η ανακοίνωση. Τα δύο σημεία για τα οποία γίνεται λόγος είναι η πρεσβεία της χώρας και το προξενείο στην Ερμπίλ.
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, το προσωπικό «θα αποχωρήσει με εμπορικές πτήσεις το συντομότερο δυνατό».
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο συλλήψεις για πυρκαγιά από αμέλεια στη Σπάρτη Λακωνίας και στο Σαραβάλι Αχαΐας
22:52
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Στην κορυφή οι δίδυμοι του ΓΕΛ Βουνάργου - Το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισαν
22:43
ΚΟΣΜΟΣ
Λουκέτο στο «Αλκατράζ με αλιγάτορες», στη φυλακή για μετανάστες στη Φλόριντα
22:34
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Νίκη Ogier στην υπερ-ειδική
22:26
ΚΟΣΜΟΣ