Ο πρώην παχύτερος άνδρας του κόσμου έχασε 200 κιλά... όμως τώρα τα ξαναπαίρνει (pics)
Ένας 50χρονος που συστήνεται ως ο «πρώην παχύτερος άνδρας του κόσμου», αποκάλυψε πως διπλασίασε το βάρος του και σκοπεύει να επιστρέψει στη Βρετανία για να «αρχίσει να διεκδικεί ξανά τα δικαιώματά του».
Ο Paul Jonathan Mason ζύγιζε περισσότερα από 444 κιλά μέχρι που πριν εννέα χρόνια, αποφάσισε να υποβληθεί σε επέμβαση γαστρικού bypass φτάνοντας τα 124 κιλά. Σήμερα όμως, σχεδόν διπλασίασε το βάρος του. Ζυγίζει 227 κιλά.
Ο 50χρονος φαίνεται πως «κύλισε» ξανά όταν χώρισε με τη σύντροφό του το 2018 γεγονός που τον οδήγησε να γυρίσει στις παλιότερες συνήθειές του.
Τώρα, μέσω των social media, παρουσίασε τα σχέδιά του να επιστρέψει πίσω στο σπίτι: «Πρέπει να επιστρέψω στη Βρετανία, όπου θα μπορώ να λάβω τη βοήθεια που χρειάζομαι για να μπορέσω να βάλω ξανά σε τάξη τη ζωή μου».
Ο Βρετανός είναι ανάπηρος και ζει στη Μασαχουσέτη από το 2014, όπου ουσιαστικά αναγκάστηκε να μετακομίσει καθώς είχε παραμελήσει τον εαυτό του σε πολλούς τομείς. Ένας από αυτούς ήταν η βίζα του, την οποία άφησε να λήξει, σύμφωνα με το δημοσίευμα του Metro.
«Μετά από σχεδόν πέντε χρόνια που ζω στις ΗΠΑ, έφτασε η ώρα να επιστρέψω στη Βρετανία. Θα σας δώσω περισσότερες λεπτομέρειες σύντομα, αλλά μπορώ προς το παρόν να σας διαβεβαιώσω ότι όσα χρόνια έμεινα εδώ (σ.σ. στις ΗΠΑ) πήρα μερικές λάθος αποφάσεις, που οδήγησαν σε άσχημες συνέπειες» αναφέρει ο Paul.

Πηγή: Facebook/Paul Jonathan Mason
Δημογλίδου: Από το 2017 η δράση του κυκλώματος ρευματοκλοπών - «Πείραζε» ψηφιακούς μετρητές
10:31
Πέθανε ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής Τάκης Γκώνιας
10:31
Συνελήφθη 37χρονη στη Θεσσαλονίκη που συνόδευε μεθυσμένη την 8χρονη κόρη της
10:30
Χειροπέδες σε 26χρονο στη Θεσσαλονίκη για σειρά ληστειών με θύματα ηλικιωμένες
10:21