Η Μελάνια Τραμπ ανακοίνωσε τη νέα εκπρόσωπο του Λευκού Οίκου
Νέα εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου, στη θέση της Σάρα Σάντερς, θα αναλάβει η Στέφανι Γκρίσαμ, η οποία μέχρι σήμερα εργαζόταν στην Ανατολική Πτέρυγα, στο πλευρό της Μελάνια Τραμπ.
Όπως ανακοίνωσε η ίδια η πρώτη κυρία, ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ διόρισε την Γκρίσαμ διευθύντρια επικοινωνίας του Λευκού Οίκου.
Η Γκρίσμα «είναι μαζί μας από το 2015 – ο πρόεδρος και εγώ δεν μπορούμε να σκεφτούμε κανέναν καλύτερο για να υπηρετήσει την κυβέρνηση και τη χώρα», έγραψε στο Twitter η Μελάνια.
Η Σάρα Σάντερς θα αποχωρήσει από τη θέση της στο τέλος Ιουνίου.
PHOTO 1 / 8
ΧΡΗΜΑ
Αλλάζουν οι ηλεκτρονικές παραγγελίες από Temu και Shein - Επιπλέον 3 ευρώ ανά είδος
07:21
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημήτρης Μαρκόπουλος στο CNN Greece: «New age Βαρουφακιάδα οι πολίτες δεν θα πάρουν»
07:15
ΚΟΣΜΟΣ
Ισχυρή σεισμική δόνηση 5,4 Ρίχτερ στο Πακιστάν
07:14
ΧΡΗΜΑ
e-ΕΦΚΑ - ΔΥΠΑ: Ο χάρτης πληρωμών από 29 Ιουνίου έως 3 Ιουλίου
07:08
ΕΛΛΑΔΑ