Λεμεσός: Έπεσε η οροφή σε δωμάτιο νοσοκομείου με θερμοκοιτίδες νεογνών
Το δωμάτιο με τις θερμοκοιτίδες νεογνών του Γενικού Νοσοκομείου Λεμεσού εκκενώθηκε για αρκετές ώρες ύστερα από την κατάρρευση της ψευδοροφής της.
Τη στιγμή που σημειώθηκε το ατύχημα, στον χώρο βρισκόταν μία νεαρή η οποία θήλαζε το μόλις δύο ημερών μωρό της, όπως αναφέρουν πληροφορίες του ΑΝΤ1.
Μετά την κατάρρευση παρατηρήθηκε πως στον χώρο έσταζε νερό.
Ο γενικός εκτελεστικός διευθυντής του νοσοκομείου, Χρίστος Νικολάου, έκανε λόγο για ατυχές περιστατικό που ενημέρωσε πως η διαρροή του νερού σημειώθηκε γιατί στον ακριβώς επάνω όροφο είχε σπάσει ένας σωλήνας.
Ο κ. Νικολάου ενημερώθηκε άμεσα για το περιστατικό και έγιναν άμεσα εργασίες επιδιόρθωσης της ψευδοροφής.
ΕΛΛΑΔΑ
Έργα αποκατάστασης σε επτά μοναστήρια του Αγίου Όρους
14:18
ΕΛΛΑΔΑ
Φορτηγό συγκρούστηκε με αυτοκίνητο στη Θήβα: Δύο τραυματίες, σοβαρά ο ένας - Άμορφη μάζα το ΙΧ
14:14
ΕΛΛΑΔΑ
Ολοκληρώθηκαν οι απεργιακές κινητοποιήσεις στο κέντρο της Αθήνας
14:04
ΚΟΣΜΟΣ
Ιταλία: Ένας 58χρονος αγρότης το πρώτο θύμα του καύσωνα - Σε ύψιστη επιφυλακή 16 πόλεις
13:56
ΚΟΣΜΟΣ