Απίστευτο βίντεο: Εστιάτορας πήρε στο κυνήγι τουρίστες και γαντζώθηκε στο αυτοκίνητό τους
Ιδιοκτήτης εστιατορίου στην Αλβανία «γαντζώθηκε» στο παρμπρίζ αυτοκινήτου τουριστών, οι οποίοι έφυγαν από το κατάστημά του.
Το περιστατικό συνέβη την περασμένη εβδομάδα στη γείτονα χώρα και καταγράφηκε καρέ-καρέ από έναν εκ των τουριστών.
Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου φαίνεται να «κρέμεται» από το αυτοκίνητο έχοντας ανοίξει μια τρύπα στο παρμπρίζ ενώ το όχημα διανύει μια μεγάλη απόσταση.
Σύμφωνα με αλβανικά μέσα ενημέρωσης ο εστιάτορας προχώρησε στην κίνηση αυτή όταν οι Ισπανοί τουρίστες αποφάσισαν να φύγουν από το μαγαζί του δυσαρεστημένοι επειδή δεν τους εξυπηρετούσαν.
Η απίστευτη καταδίωξη ολοκληρώθηκε όταν μετά από αρκετά λεπτά ο 51χρονος εστιάτορας δεν άντεξε άλλο να κρατιέται από το ταμπλό του αυτοκινήτου.
Λίγη ώρα αργότερα ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου συνελήφθη.
Καύσωνας Ευρώπη: Πορτοκαλί συναγερμός στη Δανία - Υψηλές θερμοκρασίες στη Σουηδία
17:27
Ο Τραμπ πατάει από την Κύπρο το «κουμπί» επανεκκίνησης του Συμβουλίου Ειρήνης για τη Γάζα
17:20
Τι λέει η ΠΟΕΔΗΝ για τον θάνατο της 36χρονης γιατρού στη Μυτιλήνη που μόλις είχε γεννήσει
17:11
Στο 13ο Celebrity Beach Volleyball Game της W.I.N. Hellas η ισότητα και η ενδυνάμωση ήταν οι νικητές
17:03