Έχασε την πτήση του γιατί έπινε και... «γκρέμισε» το αεροδρόμιο
Χάος επικράτησε στο αεροδρόμιο Sheremetyevo της Μόσχας επειδή ένας άνδρας έχασε την πτήση του.
Ενώ όλοι οι επιβάτες είχαν περάσει από έλεγχο και επιβιβάστηκαν στην πτήση, ο άνδρας καθόταν και έπινε.
Κάποια στιγμή, πλησίασε στο γκισέ και εκεί τον ενημέρωσαν πως η πτήση του έχει φύγει.
Τότε, έγινε έξαλλος και προσπαθούσε να ανοίξει μια κλειδωμένη πόρτα, στην πύλη. Στη συνέχεια άρχισε να σπάει τις οθόνες των τερματικών, να πετάει ταμπέλες και στο τέλος βρέθηκε στο έδαφος, καθώς επενέβη ένας αστυνομικός.
Σύμφωνα με την Daily Mail, προκαλεί εντύπωση πως ενώ στο αεροδρόμιο υπήρχαν και άλλοι πολίτες, κανείς δεν αντέδρασε, σαν να έβλεπαν ένα καθημερινό περιστατικό.
Ο άνδρας, τα στοιχεία του οποίου δεν δημοσιοποιήθηκαν, οδηγήθηκε στο αστυνομικό τμήμα και του απαγγέλθηκαν κατηγορίες για χουλιγκανισμό.
Φωτιά σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο στο Λουτράκι - Επιχείρηση της Πυροσβεστικής
20:44
Τραμπ: «Το Ιράν κάνει πολύ μεγάλες παραχωρήσεις, θα δούμε τι θα γίνει»
20:32
Χανιά: Βίντεο από τη στιγμή που ο 43χρονος μεταφέρει τη σορό της Σταυρούλας Λεβεντάκη
20:24
Ολλανδία: Έγινε ευθανασία για πρώτη φορά σε παιδί κάτω των 12 ετών
20:15