Θύματα της ξηρασίας οι ελέφαντες στη Ν. Αφρική: Πάνω από 150 νεκρά ζώα
Εκατό ελέφαντες πέθαναν τους δύο τελευταίους μήνες στο εθνικό πάρκο Τσόμπε της Μποτσουάνα, από την ξηρασία που μαστίζει τη νότια Αφρική.
Οι ελέφαντες πέθαναν είτε από την πείνα είτε από τη νόσο του άνθρακα, διευκρίνισε το υπουργείο Περιβάλλοντος σε ένα δελτίο τύπου.
«Εξαιτίας της ξηρασίας που επικρατεί, οι ελέφαντες τρώνε χώμα την ώρα που βοσκούν και επομένως εκτίθενται στο βακτήριο του άνθρακα» εξήγησε το υπουργείο.
Μόλις χθες, οι αρχές της γειτονικής Ζιμπάμπουε ανακοίνωσαν ότι τουλάχιστον 55 ελέφαντες πέθαναν από την πείνα ή τη δίψα τον τελευταίο μήνα στο πάρκο Χουάνγκε, το μεγαλύτερο της χώρας.
PHOTO 1 / 3
Photo 1/3
Πηγή: Capture/YouTube/Godhuli News BD
Photo 2/3
Πηγή: Capture/YouTube/Godhuli News BD
Photo 3/3
Πηγή: Capture/YouTube/Godhuli News BD
ΕΛΛΑΔΑ
Ηράκλειο: Τροχαίο ατύχημα με εγκατάλειψη πεζής - Ανήλικος ο οδηγός μηχανής
12:01
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε δασική έκταση στην Βοιωτία - Σηκώθηκαν εναέρια μέσα
11:54
ΕΛΛΑΔΑ
Καβάλα: Κατέρρευσε ναυαγοσωστικός πύργος από τους θυελλώδεις ανέμους - Στο νοσοκομείο 21χρονη
11:47
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανικοί πύραυλοι Flamingo έπληξαν ρωσικό εργοστάσιο αμυντικής βιομηχανίας
11:41
ΕΛΛΑΔΑ