Συναγερμός στην Ουγγαρία: Διεκόπη αυτόματα η λειτουργία ενός αντιδραστήρα του πυρηνικού σταθμού
Συναγερμός σήμανε το πρωί της Πέμπτης στην Ουγγαρία, όταν ο ένας από τους αντιδραστήρες του πυρηνικού σταθμού του Paks διέκοψε τη λειτουργία του, μόλις ενεργοποιήθηκε αυτόματος μηχανισμός προστασίας, σύμφωνα με ανακοίνωση του σταθμού.
Το περιστατικό, το οποίο ερευνάται από τους ειδικούς, δεν είχε επιπτώσεις στην ασφάλεια του πυρηνικού σταθμού.
Ο ουγγρικός πυρηνικός σταθμός διαθέτει τέσσερις σοβιετικής κατασκευής αντιδραστήρες VVER ισχύος 500-megawatt, οι οποίοι λειτουργούν στο πλαίσιο 20ετούς παράτασης της ζωής τους.
ΚΟΣΜΟΣ
Ιράν: Κανένα πλοίο δεν είναι ασφαλές στο Ορμούζ αν κινείται σε μη εγκεκριμένες διαδρομές
22:14
ΕΛΛΑΔΑ
Τζόκερ: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν πάνω από 2,9 εκατ. ευρώ
22:11
ΚΟΣΜΟΣ
Το μέγεθος της καταστροφής στη Βενεζουέλα από ψηλά: Κτήρια ισοπεδωμένα και βουνά από χαλάσματα
22:04
ΚΟΣΜΟΣ
Φρένο στην κατανάλωση αλκοόλ από τους Παριζιάνους λόγω καύσωνα βάζουν οι Αρχές
21:55
ΚΟΣΜΟΣ