Συναγερμός στην Ουγγαρία: Διεκόπη αυτόματα η λειτουργία ενός αντιδραστήρα του πυρηνικού σταθμού
Συναγερμός σήμανε το πρωί της Πέμπτης στην Ουγγαρία, όταν ο ένας από τους αντιδραστήρες του πυρηνικού σταθμού του Paks διέκοψε τη λειτουργία του, μόλις ενεργοποιήθηκε αυτόματος μηχανισμός προστασίας, σύμφωνα με ανακοίνωση του σταθμού.
Το περιστατικό, το οποίο ερευνάται από τους ειδικούς, δεν είχε επιπτώσεις στην ασφάλεια του πυρηνικού σταθμού.
Ο ουγγρικός πυρηνικός σταθμός διαθέτει τέσσερις σοβιετικής κατασκευής αντιδραστήρες VVER ισχύος 500-megawatt, οι οποίοι λειτουργούν στο πλαίσιο 20ετούς παράτασης της ζωής τους.
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο συλλήψεις για πυρκαγιά από αμέλεια στη Σπάρτη Λακωνίας και στο Σαραβάλι Αχαΐας
22:52
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Στην κορυφή οι δίδυμοι του ΓΕΛ Βουνάργου - Το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισαν
22:43
ΚΟΣΜΟΣ
Λουκέτο στο «Αλκατράζ με αλιγάτορες», στη φυλακή για μετανάστες στη Φλόριντα
22:34
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Νίκη Ogier στην υπερ-ειδική
22:26
ΚΟΣΜΟΣ