Απίστευτη περιπέτεια: Εξαφανισμένος γάτος εντοπίστηκε μετά από πέντε χρόνια... 1.900χλμ μακριά
Ένας γάτος επέστρεψε στο σπίτι του ύστερα από μία «βόλτα»… πέντε ετών και 1.900χλμ.
Το ζώο εξαφανίστηκε στο Όρεγκον των ΗΠΑ και εντοπίστηκε στην Σάντα Φε στο Νέο Μεξικό, όπως αναφέρει το BBC.
Το καταφύγιο ζώων της Σάντα Φε δήλωσε ότι κατάφερε να εντοπίσει τον ιδιοκτήτη του μαύρου γάτου, ονόματι Σάσα, σκανάροντας το μικροτσίπ του.
Ο γάτος επέστρεψε αεροπορικώς στο Πόρτλαντ αυτή την εβδομάδα και επιστράφηκε στον ιδιοκτήτη του Βίκτορ Γιούσοφ.
Εκείνος είπε ότι είχε καταγγείλει την εξαφάνισή του πριν από πέντε χρόνια, αλλά έκτοτε είχε χάσει κάθε ελπίδα ότι θα τον ξαναέβλεπε.
Λεπτομέρειες ως προς το πώς βρέθηκε ο Σάσα στην Σάντα Φε παραμένουν άγνωστες, αλλά ο Γιούσοφ εκτιμά ότι ο Σάσα, ο οποίος είναι φιλικός, «συνόδευσε κάποιον οδηγό στο ταξίδι του».
Θεσπρωτία: Εξαπάτησαν 86χρονη αρπάζοντάς της 180.000 ευρώ - Της είπαν ότι αλλάζει το νόμισμα
13:22
Καύσωνας στην Ευρώπη: «Βράζουν» 193 εκατ. κάτοικοι - Πού η θερμοκρασία «έγραψε» ιστορικά ρεκόρ
13:15
Στα χέρια των αρχών 21χρονος που έτρεχε με 210 χλμ/ώρα στην Κηφισιά
13:11
Τραγωδία στα Χανιά: Ηλικιωμένος βρέθηκε νεκρός μέσα στο σπίτι του σε λίμνη αίματος
13:03