Κοροναϊός: «Μείνε δυνατή Γουχάν» - Οι κάτοικοι τραγουδούν στα μπαλκόνια τους
Η κάτοικοι της Γουχάν βίωσαν μία μεγάλη αλλαγή στη ζωή τους, από τη μία στιγμή στην άλλη, εξαιτίας του κοροναϊού.
Ωστόσο, δεν το βάζουν κάτω και κάθε απόγευμα, όταν νυχτώνει δίνουν ένα... ιδιαίτερο «ραντεβού».
Βγαίνουν στα μπαλκόνια τους, ανάβουν τα φώτα, τραγουδούν και φωνάζουν συνθήματα συμπαράστασης:
«Μείνε δυνατή Γουχάν, θα τα καταφέρουμε» ακούγονται να λένε στα περισσότερα βίντεο.
Από τα 11 εκατομμύρια κατοίκων της Γουχάν, όπου φαίνεται πως ξεκίνησε ο ιός, τα πέντε έχουν εγκαταλείψει την πόλη, σύμφωνα με τον δήμαρχό της.
Γουχάν: Το CNNi μπήκε στην πόλη που πρωτοεμφανίστηκε ο νέος κοροναϊός
Όσοι έχουν μείνει πίσω, δεν βγαίνουν καν από τα σπίτια τους, ως μέσο πρόληψης.
PHOTO 1 / 4
Photo 1/4
Πηγή: Screengrab
Photo 2/4
Πηγή: Screengrab
Photo 3/4
Πηγή: Screengrab
Photo 4/4
Πηγή: Screengrab
ΚΟΣΜΟΣ
Συνομιλίες CENTCOM - Φρουρών της Επανάστασης του Ιράν στο Κατάρ ανακοίνωσε ο Βανς
20:30
ΚΟΣΜΟΣ
ΗΠΑ: Ανοίγει ο δρόμος για τη μαζική απέλαση χιλιάδων μεταναστών υπό προσωρινή προστασία
20:27
ΚΟΣΜΟΣ
Ανακαλύφθηκαν δύο εξωπλανήτες μεγάλοι σαν τον Δία και ελαφρύτεροι από μαλλί της γριάς
20:18
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δ. Αβραμόπουλος: Προσφεύγει στον Άρειο Πάγο και ζητά να ακυρωθεί το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης
20:12
ΚΟΣΜΟΣ