Κοροναϊός: «Μείνε δυνατή Γουχάν» - Οι κάτοικοι τραγουδούν στα μπαλκόνια τους
Η κάτοικοι της Γουχάν βίωσαν μία μεγάλη αλλαγή στη ζωή τους, από τη μία στιγμή στην άλλη, εξαιτίας του κοροναϊού.
Ωστόσο, δεν το βάζουν κάτω και κάθε απόγευμα, όταν νυχτώνει δίνουν ένα... ιδιαίτερο «ραντεβού».
Βγαίνουν στα μπαλκόνια τους, ανάβουν τα φώτα, τραγουδούν και φωνάζουν συνθήματα συμπαράστασης:
«Μείνε δυνατή Γουχάν, θα τα καταφέρουμε» ακούγονται να λένε στα περισσότερα βίντεο.
Από τα 11 εκατομμύρια κατοίκων της Γουχάν, όπου φαίνεται πως ξεκίνησε ο ιός, τα πέντε έχουν εγκαταλείψει την πόλη, σύμφωνα με τον δήμαρχό της.
Γουχάν: Το CNNi μπήκε στην πόλη που πρωτοεμφανίστηκε ο νέος κοροναϊός
Όσοι έχουν μείνει πίσω, δεν βγαίνουν καν από τα σπίτια τους, ως μέσο πρόληψης.
PHOTO 1 / 4
Photo 1/4
Πηγή: Screengrab
Photo 2/4
Πηγή: Screengrab
Photo 3/4
Πηγή: Screengrab
Photo 4/4
Πηγή: Screengrab
ΚΟΣΜΟΣ
Διαψεύδει ο Ρούμπιο ότι υπήρξε συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία στην Αλάσκα
18:50
ΚΟΣΜΟΣ
Ρεκόρ ζέστης και στο Βέλγιο - Στους 40 βαθμούς αναμένεται να σκαρφαλώσει ο υδράργυρος
18:42
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Όμιλος AKTOR: Αντλεί 1 δισ. ευρώ με Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου και έκδοση ομολόγου
18:39
ΚΟΣΜΟΣ
Πλοίο χτυπήθηκε από βλήμα ανοικτά του Ομάν - Αγνωστη η προέλευσή του
18:33
ΣΠΟΡ