Κιμ σε Σι: Συλλυπητήρια για τον κοροναϊό
Ο ηγέτης της Βόρειας Κορέας Κιμ Γιονγκ Ουν έστειλε επιστολή προς τον πρόεδρο της Κίνας Σι Τζινπίνγκ στην οποία εκφράζει τα συλλυπητήριά του για το ξέσπασμα του κοροναϊού στην Κίνα, ανέφερε σήμερα το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων της Βόρειας Κορέας KCNA.
Ο Κιμ «εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι το κόμμα, η κυβέρνηση και ο λαός της Κίνας θα βγουν σίγουρα νικητές στην εκστρατεία για την καταπολέμηση της ασθένειας», υπό την καθοδήγηση του Σι, σύμφωνα με το KCNA.
Η Κίνα είναι ο πιο στενός σύμμαχος της απομονωμένης από τη διεθνή κοινότητα Βόρειας Κορέας.
Η χώρα έχει αναστείλει τις περισσότερες πτήσεις προς την Κίνα, ενώ επέβαλε υποχρεωτική καραντίνα σε όλες τις αφίξεις από την Κίνα και αυστηρούς περιορισμούς στις συνοριακές διελεύσεις μετά το ξέσπασμα της επιδημίας.
Οργανισμός Ενέργειας: «Προηγμένο σύστημα επαλήθευσης ζητά ο Γκρόσι για το Ιράν μετά τη σύγκρουση»
10:33
Συμμορία «άνοιγε» σπίτια στη Θεσσαλονίκη: Πάνω από 500.000 ευρώ η λεία - Πώς δρούσε
10:24
Βενεζουέλα: Ένας ή δύο σεισμοί; Το φαινόμενο «doublet» και τα σενάρια των ειδικών για τον εγκέλαδο
10:24
Γαλλία: Από το μεσημέρι η απαγόρευση αλκοόλ εν μέσω καύσωνα- Τετραπλασιάστηκαν οι καρδιακές ανακοπές
10:05