Ντονμέζ: Το τρίτο γεωτρύπανο κατευθύνεται στην Τουρκία
Ο υπουργός Ενέργειας της Τουρκίας, Φατίχ Ντονμέζ, ανακοίνωσε μέσω Twitter πως το τρίτο γεωτρύπανο που απέκτησε η Άγκυρα ξεκίνησε το ταξίδι του προς τη γείτονα.
Ο Ντονμέζ είχε αποκαλύψει ότι το τρίτο γεωτρύπανο αποκτήθηκε από τη Βρετανία και θα φθάσει στην Τουρκία για να συμμετάσχει στο γεωτρητικό της πρόγραμμα.
«Το τρίτο γεωτρύπανο ξεκίνησε το ταξίδι του προς την Τουρκία», έγραψε ο Τούρκος υπουργός.
Ο ιστότοπος ναυτιλιακών ειδήσεων Tradewinds, είχε προ ημερών γνωστοποιήσει πως πρόκειται για το πλωτό γεωτρύπανο «Sertao» με έτος ναυπήγησης το 2012.
Αγοράστηκε από δημοπρασία για μόλις 37,5 εκατομμύρια δολάρια στις 31 Ιανουαρίου, ενώ η τιμή του στην αγορά το 2014 αποτιμάτο στα περίπου 600 εκατ. δολάρια και τον τελευταίο χρόνο στα μόλις 120.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Καθημερινή», το γεωτρύπανο αυτό, το οποίο θα μετονομαστεί από την TPAO θα μετασκευασθεί στα χρώματα του τουρκικού ερευνητικού στόλου.
Το νέο γεωτρύπανο είναι μεγαλύτερο από τα «Φατίχ» και «Γιαβούζ», τα οποία ήδη πραγματοποιούν γεωτρήσεις στην κυπριακή υφαλοκρηπίδα.
Ρούμπιο: H επιβολή διοδίων στο Ορμούζ θα μπορούσε να «εξαπλωθεί» και σε άλλα θαλάσσια περάσματα
13:04
Πανελλήνιες 2026: Πόσοι υποψήφιοι συμμετείχαν στις εξετάσεις ανά επιστημονικό Πεδίο
13:01
Καρέ καρέ η στιγμή που ο 26χρονος ληστής στη Θεσσαλονίκη επιτίθεται σε ηλικιωμένη μέσα σε ασανσέρ
12:51
Φον ντε Λάιεν: Σήμερα η εκταμίευση της πρώτης δόσης του δανείου των 90 δισ. ευρώ προς την Ουκρανία
12:49