Κορωνοϊός: Η Σαουδική Αραβία καλεί σε σύνοδο κορυφής την ομάδα G20
Η Σαουδική Αραβία ανακοίνωσε την Τρίτη (17/3) ότι θα συγκαλέσει την ερχόμενη εβδομάδα μια εξ αποστάσεως σύνοδο κορυφής της Ομάδας των 20 (G20) για να την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού.
«Οι ηγέτες των κρατών μελών της G20 θα προωθήσουν μια συντονισμένη δέσμη πολιτικών για την προστασία των πολιτών και για την θωράκιση της παγκόσμιας οικονομίας», τόνισε η Σαουδική Αραβία που ασκεί την εκ περιτροπής προεδρία της Ομάδας των Είκοσι μεγαλύτερων οικονομιών του πλανήτη.
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στον Ασπρόπυργο - Σηκώθηκαν εναέρια μέσα
12:17
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ: Νέα εποχή για έρευνα και καινοτομία με το νέο Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης στην Πάτρα
12:13
CULTURE
O πρίγκιπας Ουίλιαμ πήγε σε εκδήλωση για το κλίμα στο Λονδίνο με ηλεκτρικό λεωφορείο
12:12
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ο Μητσοτάκης στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος για έκδοση νέας ταυτότητας - Δείτε φωτογραφίες
12:12
ΠΟΛΙΤΙΚΗ