Κορωνοϊός – Ιαπωνία: Σε ύψιστο συναγερμό μετά την έξαρση νέων κρουσμάτων
Ανανεώθηκε:
Στην τέταρτη — και υψηλότερη — κλίμακα ετοιμάζονται να αυξήσουν οι αρχές στο Τόκιο το επίπεδο συναγερμού εξαιτίας της αύξησης των κρουσμάτων μόλυνσης από τον SARS-CoV-2, σύμφωνα με τα ΜΜΕ της χώρας.
Οι μολύνσεις από τον νέο κορωνοϊό ξεπέρασαν τις 200 ημερησίως τις τέσσερις από τις τελευταίες έξι ημέρες και άγγιξαν το αρνητικό ρεκόρ των 243 κρουσμάτων την Παρασκευή.
Η εξάπλωση του κορωνοϊού εντοπίζεται πιο έντονη σε περιοχές της ιαπωνικής πρωτεύουσας με νυχτερινή ζωή.
Οι αρχές επιβεβαίωσαν ακόμη 36 κρούσματα μόλυνσης από τον SARS-CoV-2 στο Στρατόπεδο Χάνσεν, με το σύνολο των ανθρώπων που έχουν προσβληθεί από τον κορωνοϊό στις στρατιωτικές βάσεις των ΗΠΑ στη νήσο να φθάνουν τους 136, μεταδίδει σήμερα το πρακτορείο ειδήσεων Kyodo.
Το ξέσπασμα αποκαλύφθηκε το Σαββατοκύριακο, προκαλώντας την οργή του κυβερνήτη της νομαρχίας Οκινάουα, ο οποίος αμφισβήτησε τα μέτρα πρόληψης τα οποία εφαρμόζονται από τις αμερικανικές ένοπλες δυνάμεις.
Τζόκερ: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν πάνω από 2,9 εκατ. ευρώ
22:11
Το μέγεθος της καταστροφής στη Βενεζουέλα από ψηλά: Κτήρια ισοπεδωμένα και βουνά από χαλάσματα
22:04
Φρένο στην κατανάλωση αλκοόλ από τους Παριζιάνους λόγω καύσωνα βάζουν οι Αρχές
21:55
Αναγκαστική προσγείωση για το ελικόπτερο του Ισραηλινού προέδρου μετά από πρόσκρουση σε πουλιά
21:46