Κορωνοϊός – Ιαπωνία: Σε ύψιστο συναγερμό μετά την έξαρση νέων κρουσμάτων
Ανανεώθηκε:
Στην τέταρτη — και υψηλότερη — κλίμακα ετοιμάζονται να αυξήσουν οι αρχές στο Τόκιο το επίπεδο συναγερμού εξαιτίας της αύξησης των κρουσμάτων μόλυνσης από τον SARS-CoV-2, σύμφωνα με τα ΜΜΕ της χώρας.
Οι μολύνσεις από τον νέο κορωνοϊό ξεπέρασαν τις 200 ημερησίως τις τέσσερις από τις τελευταίες έξι ημέρες και άγγιξαν το αρνητικό ρεκόρ των 243 κρουσμάτων την Παρασκευή.
Η εξάπλωση του κορωνοϊού εντοπίζεται πιο έντονη σε περιοχές της ιαπωνικής πρωτεύουσας με νυχτερινή ζωή.
Οι αρχές επιβεβαίωσαν ακόμη 36 κρούσματα μόλυνσης από τον SARS-CoV-2 στο Στρατόπεδο Χάνσεν, με το σύνολο των ανθρώπων που έχουν προσβληθεί από τον κορωνοϊό στις στρατιωτικές βάσεις των ΗΠΑ στη νήσο να φθάνουν τους 136, μεταδίδει σήμερα το πρακτορείο ειδήσεων Kyodo.
Το ξέσπασμα αποκαλύφθηκε το Σαββατοκύριακο, προκαλώντας την οργή του κυβερνήτη της νομαρχίας Οκινάουα, ο οποίος αμφισβήτησε τα μέτρα πρόληψης τα οποία εφαρμόζονται από τις αμερικανικές ένοπλες δυνάμεις.
Πανελλήνιες 2026: Στην κορυφή οι δίδυμοι του ΓΕΛ Βουνάργου - Το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισαν
22:43
Λουκέτο στο «Αλκατράζ με αλιγάτορες», στη φυλακή για μετανάστες στη Φλόριντα
22:34
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Νίκη Ogier στην υπερ-ειδική
22:26
Επιμένει ο Κατζ: Τα στρατεύματά μας παραμένουν σε ζώνες ασφαλείας στο Λίβανο, τη Συρία και τη Γάζα
22:23