Κορωνοϊός - Ουγγαρία: Καθολικό κλείσιμο των συνόρων με εντολή Όρμπαν
Ανανεώθηκε:
Η Ουγγαρία θα απαγορεύσει πλήρως την πρόσβαση στο έδαφός της για τους μη κατοίκους της χώρας από την προσεχή Τρίτη σε μια προσπάθεια να εξαλείψει την αύξηση του αριθμού των μολύνσεων από το νέο κορωνοϊό, ανακοίνωσε την Παρασκευή η κυβέρνηση κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.
«Από 1ης Σεπτεμβρίου, οι ξένοι πολίτες δεν θα επιτρέπεται να εισέλθουν στο έδαφος της Ουγγαρίας. Οι Ούγγροι πολίτες που επιστρέφουν από το εξωτερικό θα πρέπει να τίθενται σε καραντίνα για 14 ημέρες ή να παρουσιάσουν δύο τεστ αρνητικά στον ιό», δήλωσε ο Γκέργκελι Γκούλιας, ο προσωπάρχης του πρωθυπουργού Βίκτορ Όρμπαν.
Εξαιρέσεις για την είσοδο αλλοδαπών στη χώρα θα αποτελούν οι στρατιωτικές αποστολές, οι διελεύσεις για ανθρωπιστικούς λόγους και τα επαγγελματικά ή διπλωματικά ταξίδια.
«Υπάρχει κίνδυνος εισαγωγής του ιού και οι περισσότερες νέες μολύνσεις προέρχονται από το εξωτερικό. Οι Ούγγροι που εισέρχονται στη χώρα πρέπει να πληρώνουν οι ίδιοι το τεστ, δεν θα πληρωθεί από το κράτος. Η επιδημιολογική ταξινόμηση των χωρών έχει καταργηθεί, η Ουγγαρία είναι πράσινη, όλες οι άλλες χώρες περνούν στο εξής στο κόκκινο», πρόσθεσε ο Γκούλιας.
Νέο κληρονομικό δίκαιο - Ποιες αλλαγές προβλέπονται στις διαθήκες
00:30
Η Ελλάδα στις πέντε χώρες της Ευρώπης με τις πιο καθαρές θάλασσες
23:58
Τσεχία: Απόλυτο ρεκόρ ζέστης με 40,6 βαθμούς Κελσίου βόρεια της Πράγας
23:50
Θλιβερός απολογισμός στη Γαλλία με 74 θανάτους από πνιγμό λόγω του καύσωνα
23:38