Κορωνοϊός - Νέα Ζηλανδία: Πρώτος θάνατος μετά από μήνες
Ανανεώθηκε:
Τον πρώτο θάνατο που συνδέεται με τον κορωνοϊό, μετά από περισσότερο από τρεις μήνες κατέγραψε η Νέα Ζηλανδία, όπως ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Υγείας.
Το θύμα, το οποίο υπέκυψε σήμερα σε νοσοκομείο, ήταν «ένας άνδρας περίπου 50 ετών ο οποίος είχε μολυνθεί στην επιδημική εστία που εμφανίσθηκε τον Αύγουστο στο Όκλαντ», σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου το οποίο από τις 24 Μαΐου δεν είχε αναφέρει κανέναν θάνατο που να αποδίδεται στην Covid-19.
Μετά από 100 ημέρες χωρίς επιβεβαιωμένο νόσημα, ο κορωνοϊός επέστρεψε στη Νέα Ζηλανδία στις 12 Αυγούστου με αποτέλεσμα η κυβέρνηση της χώρας να αναγκαστεί να πάρει νέα μέτρα.
ΕΛΛΑΔΑ
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του μετρό από αύριο (28/06) λόγω έργων αντικατάστασης
09:53
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαρινάκης για Τσίπρα: «Μου θυμίζει τον Κωνσταντάρα στον Τρελοπενηντάρη - Κάνει τον κιμπάρη»
09:49
ΕΛΛΑΔΑ
Υποβρύχιος έλεγχος στο πλοίο «Κίσσαμος» που προσάραξε στη Μήλο: Ψάχνουν τα αίτια του μπλακ άουτ
09:32
TRAVEL
Tasty news: Τα πιο σημαντικά γευστικά ραντεβού που αξίζουν μία θέση στην ατζέντα μας
09:30
ΕΛΛΑΔΑ