H πρόεδρος της Κομισιόν «γιορτάζει» την Ημέρα χωρίς Αυτοκίνητο κάνοντας τζόκινγκ
Ανανεώθηκε:
Τζόκινγκ γύρω από την ευρωπαϊκή γειτονιά και το πάρκο Σενκαντενέρ επέλεξε να κάνει η Πρόεδρος της Κομισιόν, Ούρσουλα Φν Ντερ Λάιεν, για να «γιορτάσει» την Ημέρα χωρίς Αυτοκίνητο.
«Απολαμβάνοντας τη σημερινή ημέρα χωρίς αυτοκίνητα στις Βρυξέλλες με πρωινό τρέξιμο. Ο καλύτερος τρόπος για να γεμίσουν οι μπαταρίες και να γιορτάσουμε την ευρωπαϊκή εβδομάδα κινητικότητας» έγραψε στον λογαριασμό της στο τουίτερ, η Ούρσουλα Φον Ντερ Λάιεν.
Από τις 9.30 το πρωί μέχρι τις 19.00 απαγορεύεται η κυκλοφορία των οχημάτων στις Βρυξέλλες, ενώ παράλληλα λαμβάνουν χώρα διάφορες δραστηριότητες με βασική προϋπόθεση την τήρηση των μέτρων που έχουν ληφθεί για την προστασία από τον κορονοϊό.
ΚΟΣΜΟΣ
Κοντά στη λύση του μυστηρίου για το πώς μεταφέρθηκαν οι γιγάντιες πέτρες του Στόουνχεντζ
21:58
ΚΟΣΜΟΣ
Βρετανία: Ο Μπέρναμ έτοιμος για την πρώτη του ομιλία- Θα ξεδιπλώσει το οικονομικό του πρόγραμμα
21:46
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τραγωδία στην Κύπρο: Δύο αδέρφια οκτώ και 10 ετών βρέθηκαν νεκρά σε αυτοκίνητο
21:35
ΚΟΣΜΟΣ
Νετανιάχου κατά Ερντογάν: «Κάθε μέρα ζητά την καταστροφή του Ισραήλ - Θα ενημερώσουμε τις ΗΠΑ»
21:24
ΚΟΣΜΟΣ