ΗΠΑ: Πολλοί νεκροί στην πόλη Σάλεμ μετά από υπόθεση ομηρίας
Ανανεώθηκε:
Ομηρία στην πόλη Σάλεμ της πολιτείας Όρεγκον οδήγησε σε ανταλλαγή πυρών, στην οποία ενεπλάκησαν αστυνομικοί, με αποτέλεσμα αρκετοί άνθρωποι να χάσουν τη ζωή τους.
Όπως ενημέρωσε το γραφείο του τοπικού σερίφη, κατά τους πυροβολισμούς δεν τραυματίστηκε κάποιο από τα στελέχη της δύναμης επιβολής του νόμου.
Το γραφείο του σερίφη της κομητείας Μάριον ανέπτυξε αστυνομικούς όταν ενημερώθηκε για πιθανή ομηρία σε σπίτι στο νοτιοανατολικό Σάλεμ.
Διαπραγματευτής της αστυνομίας συνομίλησε με τον ύποπτο.
Καθώς το περιστατικό εκτυλισσόταν, ανταλλάχθηκαν πυρά και προκλήθηκαν «αρκετοί θανατηφόροι τραυματισμοί, συμπεριλαμβανομένου του υπόπτου», κατά την ανακοίνωση του γραφείου του σερίφη.
Δεν έχει διευκρινιστεί πόσοι είναι οι νεκροί προς το παρόν.
H έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη.
Θεσπρωτία: Εξαπάτησαν 86χρονη αρπάζοντάς της 180.000 ευρώ - Της είπαν ότι αλλάζει το νόμισμα
13:22
Καύσωνας στην Ευρώπη: «Βράζουν» 193 εκατ. κάτοικοι - Πού η θερμοκρασία «έγραψε» ιστορικά ρεκόρ
13:15
Στα χέρια των αρχών 21χρονος που έτρεχε με 210 χλμ/ώρα στην Κηφισιά
13:11
Τραγωδία στα Χανιά: Ηλικιωμένος βρέθηκε νεκρός μέσα στο σπίτι του σε λίμνη αίματος
13:03