ΗΠΑ: Πολλοί νεκροί στην πόλη Σάλεμ μετά από υπόθεση ομηρίας
Ανανεώθηκε:
Ομηρία στην πόλη Σάλεμ της πολιτείας Όρεγκον οδήγησε σε ανταλλαγή πυρών, στην οποία ενεπλάκησαν αστυνομικοί, με αποτέλεσμα αρκετοί άνθρωποι να χάσουν τη ζωή τους.
Όπως ενημέρωσε το γραφείο του τοπικού σερίφη, κατά τους πυροβολισμούς δεν τραυματίστηκε κάποιο από τα στελέχη της δύναμης επιβολής του νόμου.
Το γραφείο του σερίφη της κομητείας Μάριον ανέπτυξε αστυνομικούς όταν ενημερώθηκε για πιθανή ομηρία σε σπίτι στο νοτιοανατολικό Σάλεμ.
Διαπραγματευτής της αστυνομίας συνομίλησε με τον ύποπτο.
Καθώς το περιστατικό εκτυλισσόταν, ανταλλάχθηκαν πυρά και προκλήθηκαν «αρκετοί θανατηφόροι τραυματισμοί, συμπεριλαμβανομένου του υπόπτου», κατά την ανακοίνωση του γραφείου του σερίφη.
Δεν έχει διευκρινιστεί πόσοι είναι οι νεκροί προς το παρόν.
H έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη.
Ήχησε το 112 για την φωτιά στην Πέτρα Βοιωτίας: «Απομακρυνθείτε προς Λειβαδιά»
14:54
Πολεμώντας τη φωτιά με... φωτιά: Τα νέα «όπλα» των πυροσβεστών και οι ακούραστοι φύλακες του δάσους
14:48
Φωτιά σε χαμηλή βλάστηση στην Πέτρα Βοιωτίας - Σηκώθηκαν εναέρια μέσα
14:30
Θεσσαλονίκη: Στη φυλακή 26χρονος που λήστευε ηλικιωμένες σε ασανσέρ και κοινόχρηστους χώρους
14:22