ΗΠΑ: Πολλοί νεκροί στην πόλη Σάλεμ μετά από υπόθεση ομηρίας
Ανανεώθηκε:
Ομηρία στην πόλη Σάλεμ της πολιτείας Όρεγκον οδήγησε σε ανταλλαγή πυρών, στην οποία ενεπλάκησαν αστυνομικοί, με αποτέλεσμα αρκετοί άνθρωποι να χάσουν τη ζωή τους.
Όπως ενημέρωσε το γραφείο του τοπικού σερίφη, κατά τους πυροβολισμούς δεν τραυματίστηκε κάποιο από τα στελέχη της δύναμης επιβολής του νόμου.
Το γραφείο του σερίφη της κομητείας Μάριον ανέπτυξε αστυνομικούς όταν ενημερώθηκε για πιθανή ομηρία σε σπίτι στο νοτιοανατολικό Σάλεμ.
Διαπραγματευτής της αστυνομίας συνομίλησε με τον ύποπτο.
Καθώς το περιστατικό εκτυλισσόταν, ανταλλάχθηκαν πυρά και προκλήθηκαν «αρκετοί θανατηφόροι τραυματισμοί, συμπεριλαμβανομένου του υπόπτου», κατά την ανακοίνωση του γραφείου του σερίφη.
Δεν έχει διευκρινιστεί πόσοι είναι οι νεκροί προς το παρόν.
H έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη.
Βενεζουέλα: Στις 54.000 οι αγνοούμενοι από τον διπλό σεισμό - Μάχη με τον χρόνο δίνουν οι διασώστες
16:40
Βοιωτία: 112 για ετοιμότητα και εκκένωση σε Άγιο Βασίλειο - Καλύτερη εικόνα από την Πέτρα
16:28
Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτιά στην Καλαμιώνα Ρόδου
16:21
Χάος από «εισβολή» πολιτών σε κατάστημα για να αγοράσουν κλιματιστικά και ανεμιστήρες στη Γαλλία
16:10