ΗΠΑ: Πολλοί νεκροί στην πόλη Σάλεμ μετά από υπόθεση ομηρίας
Ανανεώθηκε:
Ομηρία στην πόλη Σάλεμ της πολιτείας Όρεγκον οδήγησε σε ανταλλαγή πυρών, στην οποία ενεπλάκησαν αστυνομικοί, με αποτέλεσμα αρκετοί άνθρωποι να χάσουν τη ζωή τους.
Όπως ενημέρωσε το γραφείο του τοπικού σερίφη, κατά τους πυροβολισμούς δεν τραυματίστηκε κάποιο από τα στελέχη της δύναμης επιβολής του νόμου.
Το γραφείο του σερίφη της κομητείας Μάριον ανέπτυξε αστυνομικούς όταν ενημερώθηκε για πιθανή ομηρία σε σπίτι στο νοτιοανατολικό Σάλεμ.
Διαπραγματευτής της αστυνομίας συνομίλησε με τον ύποπτο.
Καθώς το περιστατικό εκτυλισσόταν, ανταλλάχθηκαν πυρά και προκλήθηκαν «αρκετοί θανατηφόροι τραυματισμοί, συμπεριλαμβανομένου του υπόπτου», κατά την ανακοίνωση του γραφείου του σερίφη.
Δεν έχει διευκρινιστεί πόσοι είναι οι νεκροί προς το παρόν.
H έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη.
Παγκράτι: Πτώση τοίχου από κτήριο - Διακοπή κυκλοφορίας στην Εργοτίμου
15:33
Δύο φωτιές καίνε ταυτόχρονα στη Βοιωτία: 112 για ετοιμότητα και εκκένωση σε Άγιο Βασίλειο και Πέτρα
15:20
Ηράκλειο: Διασωληνωμένη η 40χρονη - Τι λέει ο εκπαιδευτής του σκοπευτηρίου Μαλεβιζίου
15:08
Αεροπλάνο έπεσε σε ουρανοξύστη στην Κίνα - Ένας νεκρός και 13 τραυματίες
15:02