Το γονίδιο των γκρίζων μαλλιών εντόπισαν οι επιστήμονες

Reuters

Οι ερευνητές του ανθρώπινου DNA εντόπισαν το συγκεκριμένο γονίδιο που είναι υπεύθυνο για το γκριζάρισμα των μαλλιών.

Η επιστημονική ανακάλυψη ενδέχεται να οδηγήσει στη χάραξη νέων τεχνικών καθυστέρησης ή, καλύτερα, «συγκάλυψης» των σημαδιών της γήρανσης. Η πολυεθνική ερευνητική ομάδα μελέτησε δείγματα DNA από 6.000 εθελοντές, από την ήπειρο της Αμερικής και της Αφρικής, σύμφωνα με το δημοσίευμα του BBC.

To γονίδιο IRF4 είναι αυτό που ελέγχει το χρώμα των μαλλιών, τη γήρανση του δέρματος και τις ρυτίδες γύρω από τα μάτια. Βρίσκεται στο χρωμόσωμα 6 και αν και είναι απίθανο να αποτελεί το μοναδικό γονίδιο που ελέγχει τα σημάδια της γήρανσης, εντούτοις θα βρεθεί στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος για αρκετούς επιστήμονες και όχι μόνο. Ο επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας, Kaustubh Adhikari, από το University College London, δήλωσε: «Γνωρίζαμε το γονίδιο της φαλάκρας και του χρώματος των μαλλιών, αλλά είναι η πρώτη φορά που ταυτοποιήθηκε γονίδιο που είναι υπεύθυνο για το γκριζάρισμα των μαλλιών, το σχήμα τους και την πυκνότητά τους».