Σλοβάκος πρωθυπουργός: Θα υπάρχει μόνο ένα hotspot και θα λέγεται Ελλάδα
Νέες δηλώσεις κατά της Ελλάδας από τον Σλοβάκο πρωθυπουργό Ρόμπερτ Φίτσο.
Σε συνέντευξη του σε εφημερίδα της πατρίδας του, ο κ. Φίτσο δήλωσε πως «έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που είναι πιθανόν η Ελλάδα να πρέπει να θυσιαστεί για το καλό της Ε.Ε». Μάλιστα, αναφέρθηκε και προσωπικά στον Έλληνα πρωθυπουργό λέγοντας: «Τσίπρα, θα υπάρχει μόνο ένα hotspot και θα λέγεται Ελλάδα. Και θα είναι δική σου ευθύνη γιατί δεν έκανες τίποτα για να προστατεύσεις τα ελληνοτουρκικά σύνορα.
Σήμερα ο Σλοβάκος πρωθυπουργός επισκέφθηκε την ΠΓΔΜ και συγκεκριμένα την Γευγελή που βρίσκεται πολύ κοντά στα σύνορα με την Ελλάδα.
Η Σλοβακία ετοιμάζεται για τις εκλογές της 5ης Μαρτίου με το προσφυγικό να αποτελεί ένα από τα κεντρικά ζητήματα της προεκλογικής αντιπαράθεσης.
Ομόνοια: Από πατίνι που εξερράγη εκτιμάται ότι προκλήθηκε η φωτιά στο ξενοδοχείο - Ένας τραυματίας
12:44
Σκίτσα από το αρχείο του Καρλ Λάγκερφελντ πωλούνται σε δημοπρασία στο Παρίσι
12:33
Χειροπέδες σε Βρετανό στα Ιωάννινα: Καταζητούνταν με Ευρωπαϊκό Ένταλμα για ξέπλυμα χρήματος
12:31
Ηράκλειο: Τη γνησιότητα της υπογραφής της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου εξετάζουν οι Αρχές
12:16