Σλοβάκος πρωθυπουργός: Θα υπάρχει μόνο ένα hotspot και θα λέγεται Ελλάδα
Νέες δηλώσεις κατά της Ελλάδας από τον Σλοβάκο πρωθυπουργό Ρόμπερτ Φίτσο.
Σε συνέντευξη του σε εφημερίδα της πατρίδας του, ο κ. Φίτσο δήλωσε πως «έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που είναι πιθανόν η Ελλάδα να πρέπει να θυσιαστεί για το καλό της Ε.Ε». Μάλιστα, αναφέρθηκε και προσωπικά στον Έλληνα πρωθυπουργό λέγοντας: «Τσίπρα, θα υπάρχει μόνο ένα hotspot και θα λέγεται Ελλάδα. Και θα είναι δική σου ευθύνη γιατί δεν έκανες τίποτα για να προστατεύσεις τα ελληνοτουρκικά σύνορα.
Σήμερα ο Σλοβάκος πρωθυπουργός επισκέφθηκε την ΠΓΔΜ και συγκεκριμένα την Γευγελή που βρίσκεται πολύ κοντά στα σύνορα με την Ελλάδα.
Η Σλοβακία ετοιμάζεται για τις εκλογές της 5ης Μαρτίου με το προσφυγικό να αποτελεί ένα από τα κεντρικά ζητήματα της προεκλογικής αντιπαράθεσης.
Οι δημοσκοπικές «βεβαιότητες» και το ισχυρό σενάριο της επιστροφής στον δικομματισμό του 2019
14:48
Σε ύφεση η πυρκαγιά σε δασική έκταση στο Πευκάλι Κορινθίας
14:44
Υποβρύχια πλάνα από το ελικόπτερο που έπεσε στη λίμνη Αώου: Σε εξέλιξη η επιχείρηση ανέλκυσης
14:32
Χαμένο ημερολόγιο της Χιροσίμα που βρέθηκε σε αμερικανικό αρχείο και γίνεται ταινία
14:20