Κορωνοϊός - Σύνοδος Κορυφής: Έκτακτη αποχώρηση της Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν
Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν αποχώρησε από τη Σύνοδο Κορυφής των ηγετών της ΕΕ, αφού εντοπίστηκε ένα θετικό κρούσμα της Covid-19 στο περιβάλλον της, ανακοίνωσε μέσω του Twitter.
Όπως διευκρίνισε, η ίδια έχει βρεθεί αρνητική στον νέο κορωνοϊό, ωστόσο θα τεθεί σε αυτοαπομόνωση.
«Μόλις ενημερώθηκα ότι ένα μέλος του γραφείου μου βρέθηκε θετικό στην Covid-19 σήμερα το πρωί», ανέφερε η φον ντερ Λάιεν, λιγότερο από μία ώρα αφότου ξεκίνησε η σύνοδος. «Εγώ η ίδια βρέθηκα αρνητική. Ωστόσο, για προληπτικούς λόγους, αποχωρώ αμέσως από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο και μπαίνω σε καραντίνα», πρόσθεσε.
Η σύνοδος συνεχίζεται όπως ήταν προγραμματισμένο μετά την αποχώρηση της φον ντερ Λάιεν.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Γεωργιάδης μετά το «δεν ρωτήθηκα» Τζάκρη για συνέντευξη σε Κασσελάκη: Μη χάσει το ΠΑΣΟΚ το κελεπούρι
13:22
CULTURE
Ο Jay-Z ξεδιπλώνει τη δημιουργική του ιδιοφυΐα στο νέο ντοκιμαντέρ «Jay-Z in 8» δια χειρός Ρικ Ρούμπ
13:12
ΕΛΛΑΔΑ
Επιχείρηση «Αιγίς»: Τέσσερις συλλήψεις για σεξουαλική κακοποίηση ανηλίκων μέσω διαδικτύου
13:07
ΕΛΛΑΔΑ
Χειροπέδες σε Βρετανό στα Ιωάννινα: Καταζητούνταν με Ευρωπαϊκό Ένταλμα για ξέπλυμα χρήματος
12:55
ΕΛΛΑΔΑ