Φινλανδία: Αρνητική στον κορωνοϊό η Μάριν – Αποχώρησε πρόωρα από τη Σύνοδο Κορυφής
Ανανεώθηκε:
Η πρωθυπουργός Μάριν, που αποχώρησε πρόωρα από τη Σύνοδο Κορυφής την Παρασκευή, είναι αρνητική στην covid-19.
Η πρωθυπουργός της Φινλανδίας Σάνα Μάριν βρέθηκε αρνητική στον κορωνοϊό, ανακοίνωσε σήμερα το γραφείο της, αφού την Παρασκευή αποχώρησε πρόωρα από τη Σύνοδο Κορυφής της ΕΕ επειδή είχε βρεθεί κοντά σε επιβεβαιωμένο θετικό κρούσμα.
«Η πρωθυπουργός θα παραμείνει σε απομόνωση και θα υποβληθεί ξανά σε τεστ τη Δευτέρα», επεσήμανε το γραφείο της.
Η Μάριν θα σταματήσει την αυτοαπομόνωση εφόσον και το δεύτερο τεστ της βγει αρνητικό, σύμφωνα με την ανακοίνωση.
Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν αποχώρησε αιφνιδιαστικά από τη διήμερη σύνοδο, λίγη ώρα αφού αυτή ξεκίνησε την Πέμπτη, ενώ την ακολούθησε μία ημέρα αργότερα η Μάριν.
Βενεζουέλα: Ανέβηκαν στους 1430 οι νεκροί - Σκάβουν ακόμη και με τα χέρια για επιζώντες
20:52
Συνεχίζεται η επίγεια μάχη με τις φλόγες στη δασική πυρκαγιά στα Κρυονέρια Αιτωλοακαρνανίας
20:41
Καλλιθέα: Νέα στοιχεία για τη δολοφονία του 15χρονου - Όσα κατέθεσε ο 17χρονος καθ' ομολογία δράστης
20:33
«Καθοριστικό βήμα για αποκλιμάκωση» η συμφωνία Ισραήλ - Λιβάνου λέει η φον ντερ Λάιεν
20:23