Βρετανία: Σε αυτοκαραντίνα ο Μπόρις Τζόνσον μετά από επαφή με κρούσμα κορωνοϊού
Σε αυτοκαραντίνα τέθηκε ο Μπόρις Τζόνσον, μετά από επαφή με επιβεαιωμένο κρούσμα του νέου κορωνοϊού, ο οποίος μέχρι στιγμής δεν παρουσιάζει συμπτώματα. Τον Βρετανό πρωθυπουργό ενημέρωσε η υπηρεσία ιχνηλάτησης του εθνικού συστήματος υγείας της χώρας.
Σύμφωνα με το BBC, είχε προηγηθεί η συνάντηση του Τζόνσον με τον βουλευτή των Συντηρητικών Λι Άντερσον, διάρκειας 35 λεπτών, ο οποίος διαγνώστηκε θετικός στον ιό.
«Ο πρωθυπουργός ειδοποιήθηκε σήμερα από το NHS Test and Trace ότι απαιτείται να αυτοαπομονωθεί ως επαφή κάποιου που έχει διαγνωστεί θετικός στην Covid-19», δήλωσε εκπρόσωπος της Ντάουνινγκ Στριτ.
«Είναι καλά και δεν παρουσιάζει συμπτώματα», συμπλήρωσε.
Ο Τζόνσον «θα συνεχίσει να εργάζεται από την Ντάουνινγκ Στριτ και θα ηγείται της προσπάθειας της κυβέρνησης να αντιμετωπίσει την πανδημία του κοωονοϊού», ανέφερε εκπρόσωπος του Τζόνσον, ο οποίος την άνοιξη είχε προσβληθεί από τη νόσο και χρειάστηκε να νοσηλευτεί.
Θεοδωρικάκος: «Συνεχείς παρεμβάσεις στην αγορά για την προστασία των καταναλωτών»
16:13
Ενισχύεται το Εθνικό Δίκτυο Τηλεϊατρικής στη Βόρεια Ελλάδα - Περίθαλψη χωρίς περιορισμούς
16:09
Δημοσκόπηση Real Polls: Πρώτη η ΝΔ, με μονοψήφια διαφορά δεύτερος ο Τσίπρας - Τέταρτο το ΠΑΣΟΚ
16:01
Πετρέλαιο: Το Brent έπεσε κάτω από τα 75 δολάρια για πρώτη φορά από την έναρξη του πολέμου
15:51