Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν: Μαζί μπορούμε να νικήσουμε αυτόν τον ιό
Ανανεώθηκε:
Μήνυμα ελπίδας ότι «μαζί μπορούμε να νικήσουμε αυτόν τον ιό» έστειλε η πρόεδρος της Κομισιόν Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν.
Στο μήνυμά της, η πρόεδρος αναφέρθηκε και στον εμβολιασμό τονίζοντας πως έτσι θα πάρουμε πίσω τις ζωές μας.
Ειδικότερα, ανέφερε:
«Φέτος τα Χριστούγεννα είναι διαφορετικά. Αλλά σήμερα το μήνυμά μου είναι αυτό της ελπίδας: μαζί μπορούμε να νικήσουμε αυτόν τον ιό. Σε μόλις δύο ημέρες, ξεκινά ο εμβολιασμός στην ΕΕ. Μόνο όταν εμβολιαστούν αρκετοί άνθρωποι, μπορούμε να ξεκινήσουμε να παίρνουμε πίσω τις κανονικές ζωές μας. Μέχρι τότε, να μείνετε ασφαλείς. Καλά Χριστούγεννα».
ΚΟΣΜΟΣ
Τουρκία: Κατασχέθηκαν 10.000 αντικείμενα ιστορικής αξίας - Ανάμεσά τους και ελληνικές αρχαιότητες
23:04
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο συλλήψεις για πυρκαγιά από αμέλεια στη Σπάρτη Λακωνίας και στο Σαραβάλι Αχαΐας
22:52
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Στην κορυφή οι δίδυμοι του ΓΕΛ Βουνάργου - Το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισαν
22:43
ΚΟΣΜΟΣ
Λουκέτο στο «Αλκατράζ με αλιγάτορες», στη φυλακή για μετανάστες στη Φλόριντα
22:34
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ