Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν: Μαζί μπορούμε να νικήσουμε αυτόν τον ιό
Ανανεώθηκε:
Μήνυμα ελπίδας ότι «μαζί μπορούμε να νικήσουμε αυτόν τον ιό» έστειλε η πρόεδρος της Κομισιόν Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν.
Στο μήνυμά της, η πρόεδρος αναφέρθηκε και στον εμβολιασμό τονίζοντας πως έτσι θα πάρουμε πίσω τις ζωές μας.
Ειδικότερα, ανέφερε:
«Φέτος τα Χριστούγεννα είναι διαφορετικά. Αλλά σήμερα το μήνυμά μου είναι αυτό της ελπίδας: μαζί μπορούμε να νικήσουμε αυτόν τον ιό. Σε μόλις δύο ημέρες, ξεκινά ο εμβολιασμός στην ΕΕ. Μόνο όταν εμβολιαστούν αρκετοί άνθρωποι, μπορούμε να ξεκινήσουμε να παίρνουμε πίσω τις κανονικές ζωές μας. Μέχρι τότε, να μείνετε ασφαλείς. Καλά Χριστούγεννα».
ΧΡΗΜΑ
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Εφιάλτης δίχως τέλος και μάχη με το χρόνο στα συντρίμμια- Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών
23:48
ΕΛΛΑΔΑ
Flyover: Κλείνει ξανά την Παρασκευή για 48 ώρες τμήμα του Περιφερειακού της Θεσσαλονίκης
23:40
ΠΟΛΙΤΙΚΗ