Βόρεια Μακεδονία-κορωνοϊός: Υπερδιπλασιασμός των νοσηλευομένων σε μια μόνο μέρα
Ανανεώθηκε:
Στους 766 έφτασε το Σάββατο ο αριθμός των ανθρώπων που εισήχθησαν σε νοσοκομεία της χώρας, λόγω Covid-19.
Υπερδιπλασιάστηκε φθάνοντας τους 766 μέσα σε μια μέρα ο αριθμός των ανθρώπων που εισήχθησαν σε νοσοκομεία της Βόρειας Μακεδονίας επειδή επιβεβαιώθηκε ή υπάρχουν υποψίες πως έχουν την COVID-19, την ασθένεια που προκαλεί ο νέος κορωνοϊός, ανακοίνωσε το υπουργείο Υγείας της χώρας χθες Σάββατο.
Σύμφωνα με το υπουργείο, συνολικά 426 ασθενείς εισήχθησαν τις προηγούμενες 24 ώρες στα νοσοκομεία της χώρας.
Το υπουργείο έκανε λόγο χθες για 556 νέα επιβεβαιωμένα κρούσματα του SARS-CoV-2.
Ο απολογισμός της πανδημίας του νέου κορωνοϊού στη χώρα της Βαλκανικής έχει φθάσει ως αυτό το στάδιο τους 2.614 νεκρούς επί συνόλου 67.164 κρουσμάτων.
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57