ΗΠΑ: Η Ντίσνεϊλαντ μετατρέπεται σε κέντρο εμβολιασμών για την κομητεία Όραντζ
Ανανεώθηκε:
Η Ντίσνεϊλαντ, η οποία παραμένει κλειστή από τον Μάρτιο, θα μετατραπεί στο πρώτο μεγάλο κέντρο εμβολιασμών κατά του κορωνοϊού στην κομητεία Όραντζ της Καλιφόρνια, ανακοίνωσαν αργά χθες το βράδυ κυβερνητικοί αξιωματούχοι.
Σε ανακοίνωσή τους αξιωματούχοι της κομητείας αναφέρουν ότι το θεματικό πάρκο θα γίνει το πρώτο Μεγάλο Σημείο Χορήγησης (εμβολίων) στην κομητεία και θα αρχίσει να λειτουργεί αργότερα μέσα στην εβδομάδα.
«Το Θεματικό Πάρκο της Ντίσνεϊλαντ, ο μεγαλύτερος εργοδότης στην καρδιά της κομητείας Όραντζ, προσφέρθηκε να φιλοξενήσει το πρώτο Μεγάλο Σημείο Χορήγησης (εμβολίων) στην κομητεία αναλαμβάνοντας ένα τεράστιο έργο στην διαδικαδία διανομής των εμβολίων μας», δήλωσε ο εκτελών χρέη προέδρου και προϊστάμενος της κομητείας Όραντζ, Άντριου Ντο.
Η κομητεία θα ανακοινώσει και άλλους ανάλογους χώρους όταν ολοκληρωθούν οι συμφωνίες.
Στις 41 οι αγροτοδασικές πυρκαγιές το τελευταίο 24ωρο - Τέσσερις σε εξέλιξη
19:40
Ουκρανικά drones έπληξαν ρωσικό διυλιστήριο - Ανεστάλη η λειτουργία του
19:40
«Δόξα τω Θεώ επιζήσαμε»: Συγκλονιστική μαρτυρία στο CNNi για τους σεισμούς στη Βενεζουέλα
19:31
Βρετανία: Νέο ρεκόρ υψηλής θερμοκρασίας για μήνα Ιούνιο με 36,4 βαθμούς Κελσίου
19:23