Η Ουάσινγκτον θα διεκδικήσει έδρα στο Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
Ανανεώθηκε:
Οι Ηνωμένες Πολιτείες διεκδικούν μία έδρα στο Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ, ανακοίνωσε ο αμερικανός υπουργός Εξωτερικών Αντονι Μπλίνκεν, ανατρέποντας την πολιτική της κενής καρέκλας των ετών Τραμπ.
«Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θα διεκδικήσουν μία έδρα στο Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για την θητεία 2022-2024. Ζητούμε με σεμνότητα την υποστήριξη όλων των χωρών μελών του ΟΗΕ στην επιθυμία μας να συμμετάσχουμε και πάλι στον θεσμό», δήλωσε ο Αντονι Μπλίνκεν σε παρέμβασή του μέσω τηλεδιάσκεψης ενώπιον του Συμβουλίου.
ΕΛΛΑΔΑ
Ηράκλειο: Τη γνησιότητα της υπογραφής της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου εξετάζουν οι Αρχές
12:16
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια - Αναφορές για εγκλωβισμένους στα μπαλκόνια
12:08
CULTURE
Τόλης Παπαδημητρίου: «Η σάτιρα δεν είναι χλευασμός, είναι ένας τρόπος να πεις την αλήθεια»
12:00
ΚΟΣΜΟΣ
Μήνυμα Αραγτσί προς ΗΠΑ: «Το Ιράν ελέγχει το Ορμούζ για τις επόμενες 30 ημέρες»
12:00
ΕΛΛΑΔΑ