Κορωνοϊός - Γαλλία: Αμβλύνεται «δειλά» η πίεση στο σύστημα Υγείας
Ο αριθμός των ασθενών κορωνοϊού που νοσηλεύονται σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας στην Γαλλία μειώθηκε, όπως και ο αριθμός των νοσηλευόμενων στα νοσοκομεία, ανακοίνωσε σήμερα, Σάββατο, το υπουργείο Υγείας, σε μία ένδειξη ότι η πίεση στο σύστημα υγείας αρχίζει να αμβλύνεται.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι 5.877 ασθενείς στην Γαλλία νοσηλεύονται σε ΜΕΘ σήμερα, 37 λιγότεροι σε σχέση με χθες, Παρασκευή.
Ο αριθμός των νοσηλευομένων ασθενών μειώθηκε κατά 143 σε σχέση με την χθεσινή ημέρα, επί συνόλου 30.329 ασθενών. Πρόκειται για την πέμπτη διαδοχική ημερήσια μείωση του αριθμού σε μία εβδομάδα.
Η Γαλλία επέβαλε το τρίτο εθνικό lockdown αυτόν τον μήνα σε μία προσπάθεια να αναχαιτίσει την πανδημία.
Η χώρα κατέγραψε 189 νέους θανάτους στα νοσοκομεία κατά τις τελευταίες 24 ώρες.
Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων: «Καμπανάκι» για τις φωτοτυπίες ταυτοτήτων στα ξενοδοχεία
14:41
Κλίμα οδύνης στην κηδεία της Σταυρούλας στα Χανιά - Δικαιοσύνη ζητούν οι συγγενείς
14:35
Πανελλήνιες 2026: Αύριο μετά τη 1 το μεσημέρι ανακοινώνονται οι βαθμολογίες
14:28
Μπακογιάννη: «Ούτε ένα κόμμα δεν πρέπει να εξυπηρετεί το αφήγημα των εχθρών της δημοκρατίας»
14:28