Κορωνοϊός - Γαλλία: Αμβλύνεται «δειλά» η πίεση στο σύστημα Υγείας
Ο αριθμός των ασθενών κορωνοϊού που νοσηλεύονται σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας στην Γαλλία μειώθηκε, όπως και ο αριθμός των νοσηλευόμενων στα νοσοκομεία, ανακοίνωσε σήμερα, Σάββατο, το υπουργείο Υγείας, σε μία ένδειξη ότι η πίεση στο σύστημα υγείας αρχίζει να αμβλύνεται.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι 5.877 ασθενείς στην Γαλλία νοσηλεύονται σε ΜΕΘ σήμερα, 37 λιγότεροι σε σχέση με χθες, Παρασκευή.
Ο αριθμός των νοσηλευομένων ασθενών μειώθηκε κατά 143 σε σχέση με την χθεσινή ημέρα, επί συνόλου 30.329 ασθενών. Πρόκειται για την πέμπτη διαδοχική ημερήσια μείωση του αριθμού σε μία εβδομάδα.
Η Γαλλία επέβαλε το τρίτο εθνικό lockdown αυτόν τον μήνα σε μία προσπάθεια να αναχαιτίσει την πανδημία.
Η χώρα κατέγραψε 189 νέους θανάτους στα νοσοκομεία κατά τις τελευταίες 24 ώρες.
Θεοδωρικάκος: «Συνεχείς παρεμβάσεις στην αγορά για την προστασία των καταναλωτών»
16:13
Ενισχύεται το Εθνικό Δίκτυο Τηλεϊατρικής στη Βόρεια Ελλάδα - Περίθαλψη χωρίς περιορισμούς
16:09
Δημοσκόπηση Real Polls: Πρώτη η ΝΔ, με μονοψήφια διαφορά δεύτερος ο Τσίπρας - Τέταρτο το ΠΑΣΟΚ
16:01
Πετρέλαιο: Το Brent έπεσε κάτω από τα 75 δολάρια για πρώτη φορά από την έναρξη του πολέμου
15:51