Κορωνοϊός - ΕΕ: Ξεκίνησε η δοκιμή για το «πράσινο» ψηφιακό πιστοποιητικό
Σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία προσομοίωσης για το πράσινο ψηφιακό πιστοποιητικό.
Σημειώνεται ότι οι χώρες έχουν χωριστεί σε τρία διαφορετικά γκρουπ, σύμφωνα με ανώτατο κοινοτικό αξιωματούχο.
Ορισμένα από τα κράτη τα οποία ανήκουν στην πρώτη ομάδα, όπως η Γαλλία, το Λουξεμβούργο, η Σουηδία συμμετείχαν ήδη στην δοκιμή όπως σημείωσε ο Επίτροπος Δικαιοσύνης της ΕΕ, Ντιντιέ Ρέιντερς.
«Πολλά υποσχόμενη αρχή για τα πιστοποιητικά της ΕΕ για εμβολιασμό, τα τεστ και ανάρρωση για την COVID19» επισήμανε ο κ. Ρέιντερς και συμπλήρωσε ότι «περισσότερες χώρες θα ακολουθήσουν αυτή την εβδομάδα και την επόμενη».
Στο πρώτο γκρουπ που θα λάβει μέρος στις δοκιμές ανήκει και η Ελλάδα, όπως είχε σημειώσει ανώτατος κοινοτικός αξιωματούχος.
Αποχώρησε από τους Δημοκράτες η Θεοδώρα Τζάκρη - Αιχμές κατά Κασσελάκη για «αρχηγισμό»
16:45
Ο γύρος της Ολλανδίας με 49 ευρώ: Προσελκύοντας τουρίστες στα βάθη της τοπικής κουλτούρας
16:40
Μάσκες προσώπου, παγοκολιέδες, ψυχρές γραβάτες: Ευρηματικές μέθοδοι κρατούν μακριά τη ζέστη
16:30
Όταν η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ συνάντησε τον Αντώνη Σαμαρά - Η ανάρτησή της
16:19