Κορωνοϊός: Παράταση μιας εβδομάδας στο lockdown της Αυστραλίας
Να παρατείνουν για ακόμη μια εβδομάδα το lockdown, τα περιοριστικά μέτρα που εφαρμόζονται εδώ και δύο εβδομάδες στο Σίδνεϊ, την πολιτειακή πρωτεύουσα αποφάσισαν σήμερα οι Αρχές της πολιτείας της Νέας Νότιας Ουαλίας, προκειμένου να ανασχεθεί η εξάπλωση του νέου ξεσπάσματος της πανδημίας του νέου κορωνοϊού, που αποδίδεται στο πιο μολυσματικό παραλλαγμένο στέλεχος Δέλτα.
Τα μέτρα, που αναμενόταν να αρθούν την Παρασκευή, πλέον θα ισχύουν έως τη 16η Ιουλίου, διευκρίνισε η πολιτειακή πρωθυπουργός, η Γκλάντις Μπερετζίκλιαν, μιλώντας σε δημοσιογράφους στο Σίδνεϊ.
Τις προηγούμενες 24 ώρες διαγνώστηκαν 27 κρούσματα του SARS-CoV-2 στη Νέα Νότια Ουαλία, από 18 την προηγουμένη. Στο τρέχον ξέσπασμα, ο αριθμός των μολύνσεων έχει ξεπεράσει τις 350 στην πολυπληθέστερη αυστραλιανή πολιτεία.
Η επιβολή lockdown, η τήρηση των κανόνων της λεγόμενης κοινωνικής απόστασης και η διεξοδική ιχνηλάτηση των επαφών των ανθρώπων που μολύνθηκαν θεωρείται πως επέτρεψαν στην Αυστραλία να ελέγξει – συγκριτικά – την πανδημία και να διατηρήσει σε χαμηλό επίπεδο τον απολογισμό των θυμάτων. Η χώρα των 25 εκατομμυρίων κατοίκων έχει καταγράψει μέχρι στιγμής σχεδόν 31.000 μολύνσεις και 910 θανάτους εξαιτίας του COVID-19.
Υπό έλεγχο η φωτιά σε δασική έκταση στην Μαμουλάδα Αιτωλοακαρνανίας
15:46
Παγκράτι: Πτώση τοίχου από κτήριο - Διακοπή κυκλοφορίας στην Εργοτίμου
15:33
Δύο φωτιές καίνε ταυτόχρονα στη Βοιωτία: 112 για ετοιμότητα και εκκένωση σε Άγιο Βασίλειο και Πέτρα
15:20
Ηράκλειο: Διασωληνωμένη η 40χρονη - Τι λέει ο εκπαιδευτής του σκοπευτηρίου Μαλεβιζίου
15:08