Κορωνοϊός- Αυστραλία: Η πολιτεία Βικτόρια θα τεθεί σε πενταήμερο lockdown
Η δεύτερη πολυπληθέστερη πολιτεία της Αυστραλίας, η Βικτόρια, θα τεθεί σε πενταήμερο lockdown για να αντιμετωπιστεί έξαρση της COVID-19, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο πρωθυπουργός της Ντάνιελ Άντριους.
«Έχεις μόνο μία ευκαιρία για να κινηθείς άμεσα και γρήγορα. Εάν περιμένεις, εάν διστάσεις, εάν έχεις αμφιβολίες, τότε πάντα θα κοιτάς πίσω και θα εύχεσαι να είχες κάνει περισσότερα νωρίτερα», δήλωσε ο Άντριους σε συνέντευξη Τύπου που μεταδόθηκε από την τηλεόραση.
Η πολιτεία έχει καταγράψει 18 νέα κρούσματα από τότε που καταγράφηκε έξαρση του ιδιαιτέρως μολυσματικού παραλλαγμένου στελέχους Δέλτα τις τελευταίες ημέρες, πρόσθεσε ο Άντριους.
ΚΟΣΜΟΣ
Γερμανία: Πνίγηκε σε λίμνη ένας 6χρονος ψάχνοντας για δροσιά - Καύσωνας ρεκόρ με 41,6 βαθμούς
19:52
ΕΛΛΑΔΑ
Σύλληψη 32χρονου στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» για χιλιάδες λαθραία τσιγάρα
19:40
ΕΛΛΑΔΑ
Δολοφονία στις Σέρρες: Κάθειρξη 10 ετών στον 16χρονο για τον θανατηφόρο ξυλοδαρμό του 17χρονου
19:35
ΧΡΗΜΑ
Η ρύθμιση - «ανάσα» για τον νόμο Κατσέλη και ο «ελέφαντας» του ιδιωτικού χρέους
19:30
ΚΟΣΜΟΣ