Κορωνοϊός: Το Βερολίνο χαρακτήρισε τις ΗΠΑ, την Τουρκία και το Ισραήλ χώρες υψηλού κινδύνου
Η γερμανική κυβέρνηση χαρακτήρισε τις ΗΠΑ, την Τουρκία και το Ισραήλ χώρες υψηλού κινδύνου, με αποτέλεσμα οι ανεμβολίαστοι ταξιδιώτες που φθάνουν από αυτές να πρέπει να μπαίνουν σε καραντίνα τουλάχιστον πέντε ημερών, έγινε σήμερα γνωστό από τον όμιλο μέσων ενημέρωσης FUNKE, ο οποίος επικαλείται κυβερνητικές πηγές.
Η αναβάθμιση αυτή αφορά επίσης το Μαυροβούνιο και το Βιετνάμ, ενώ η Πορτογαλία υποβαθμίστηκε και δεν αποτελεί πλέον περιοχή υψηλού κινδύνου, με εξαίρεση τη Λισαβόνα και το Αλγκάρβε, σύμφωνα με τον Funke.
Η αναβάθμιση θα ισχύσει από την Κυριακή, εκτός από την περίπτωση της Τουρκίας, που θα τεθεί σε ισχύ από το βράδυ της Τρίτης, δεδομένου του μεγάλου αριθμού ανθρώπων με τουρκική καταγωγή που ζουν στη Γερμανία, ανέφερε ο Funke επικαλούμενος κυβερνητικές πηγές.
Οι ταξιδιώτες από χώρες υψηλού κινδύνου πρέπει να μπαίνουν σε καραντίνα για δέκα ημέρες, εκτός αν μπορούν να αποδείξουν ότι είναι εμβολιασμένοι ή ότι έχουν αναρρώσει από την Covid-19. Η αυτοαπομόνωσή τους μπορεί να τελειώσει το νωρίτερο έπειτα από πέντε ημέρες με αρνητικό τεστ.
O πρίγκιπας Ουίλιαμ πήγε σε εκδήλωση για το κλίμα στο Λονδίνο με ηλεκτρικό λεωφορείο
12:12
Ο Μητσοτάκης στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος για έκδοση νέας ταυτότητας - Δείτε φωτογραφίες
12:12
Πλεύρης: Έγκριση χρηματοδότησης 1,33 εκατ. ευρώ για τον στόλο της Δημοτικής Αστυνομίας Αθηνών
12:11
Δίκη Τεμπών: Δύο νέα αιτήματα για αναβάθμιση των κατηγοριών
12:03