Κορωνοϊός - Αυστρία: Η «συγγνώμη» του καγκελάριου στους εμβολιασμένους για το lockdown
Ο καγκελάριος της Αυστρίας, Αλεξάντερ Σάλενμπεργκ ζήτησε συγγνώμη από το 65% των πολιτών που έχουν εμβολιαστεί έναντι του κορωνοϊού για το ολικό lockdown που τίθεται σε εφαρμογή από τη Δευτέρα.
Περισσότερα από 38.000 άτομα διαδήλωσαν σήμερα, Σάββατο, στο κέντρο της Βιέννης κατά του γενικού lockdown που επανέρχεται από τη Δευτέρα και της επικείμενης καθολικής υποχρέωσης εμβολιασμού, την ώρα που στη χώρα σημειώνεται νέο αρνητικό ρεκόρ, με περισσότερα από 15.000 κρούσματα και 31 θανάτους από επιπλοκές του κορωνοϊού.
Ο Αλεξάντερ Σάλενμπεργκ ζήτησε χθες, Παρασκευή, συγγνώμη από το 65% των πολιτών που έχουν εμβολιαστεί, ενώ ο Ομοσπονδιακός Πρόεδρος υπερασπίστηκε την απόφαση για υποχρεωτικό εμβολιασμό, κάνοντας λόγο για επί της ουσίας «υποχρέωση ανθρωπιάς».
Στις διαδηλώσεις που διοργανώθηκαν σήμερα στην αυστριακή πρωτεύουσα πραγματοποιήθηκαν 10 συλλήψεις, ενώ κατατέθηκαν και τουλάχιστον άλλες τόσες μηνύσεις, στη βάση του νόμου περί απαγόρευσης της χρήσης ναζιστικών συμβόλων.
Πολλοί διαδηλωτές έφεραν στα ρούχα τους κίτρινο αστέρι -το σύμβολο στιγματισμού των Εβραίων από τους Ναζί- με την επιγραφή «ανεμβολίαστος» και κάποιοι κρατούσαν πλακάτ με τις φράσεις «Έτσι ξεκίνησε το 1938» και «Σάλενμπεργκ=Μένγκελε». Στη διαδήλωση μοιράστηκαν ακόμη λίστες με «ανεπιθύμητους» δημοσιογράφους.
Encardia στον Κήπο του Μεγάρου Σάββατο 4 Ιουλίου στις 21:00
20:06
Ο καύσωνας κατηφορίζει στα Βαλκάνια και φθάνει στην Ελλάδα - Καυτές ημέρες και τροπικές νύχτες
20:04
Θεσσαλονίκη: Στη Βενεζουέλα μεταβαίνει 12μελης ελληνική διασωστική αποστολή της ΕΠΟΜΕΑ
20:01
Επιστρέφει στον πυρηνικό σταθμό Μπουσέρ του Ιράν το ρωσικό προσωπικό
19:57