Κορωνοϊός - Γερμανία: Ανεμβολίαστη εργαζόμενη γηροκομείου ύποπτη για ανθρωποκτονία
Ανανεώθηκε:
Έρευνα σε βάρος μίας 44χρονης υπαλλήλου οίκου ευγηρίας που είχε προσκομίσει πλαστό πιστοποιητικό εμβολιασμού έναντι του κορωνοϊού, διεξάγει η Εισαγγελία της Κάτω Σαξονίας στη Γερμανία, καθώς θεωρείται ύποπτη πρόκλησης σοβαρής σωματικής βλάβης και ανθρωποκτονίας.
Η 44χρονη από το Χίλντεσχάιμ, φέρεται να εργαζόταν κανονικά στο γηροκομείο, παρά το γεγονός ότι είχε μολυνθεί από την Covid-19.
Σύμφωνα με τον δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό σταθμό της Βόρειας Γερμανίας NDR, η γυναίκα έχει παραδεχθεί ότι χρησιμοποιούσε πλαστό πιστοποιητικό, το οποίο αποκαλύφθηκε έπειτα από έρευνα της διεύθυνσης της μονάδας, η οποία υπέβαλε σε βάρος της μήνυση.
Όπως δήλωσε ο διευθυντής του οίκου ευγηρίας Μίχαελ Όσενκοπ, η υπάλληλος ήταν από την αρχή απρόθυμη να εμβολιαστεί και ο ίδιος είχε παραξενευτεί όταν τελικά προσκόμισε πιστοποιητικό, για αυτό και αποφάσισε να ερευνήσει τη γνησιότητά του. Όπως αποδείχθηκε, ακόμη και ο αριθμός παρτίδας του εμβολίου που αναγραφόταν στο έγγραφο ήταν ανύπαρκτος, ενώ ήταν πλαστές και οι υπογραφές από το εμβολιαστικό κέντρο όπου υποτίθεται ότι η υπάλληλος είχε κάνει τα εμβόλια.
Στη συγκεκριμένη μονάδα φροντίδας ηλικιωμένων διαπιστώνονται εδώ και αρκετές ημέρες κρούσματα κορωνοϊού, τόσο μεταξύ των τροφίμων όσο και μελών του προσωπικού, ενώ από την προηγούμενη εβδομάδα τρεις ηλικιωμένοι που είχαν μολυνθεί έχουν πεθάνει.
Bookreads - Δημήτρης Ρόκος: «Kανένα έργο δεν σταματά ποτέ να μεταβάλλεται»
09:17
Όταν τα γατάκια «καταλαμβάνουν» τα στρώματα γιόγκα: Η μοναδική εμπειρία του Kitty Yoga
09:00
Χανιά: Μεταθανάτιες οι μαχαιριές στο σώμα της 45χρονης Σταυρούλας - Ανατροπή από την ιατροδικαστική
08:56
Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός: 2.500 ναυτικοί απομακρύνθηκαν από τα Στενά του Ορμούζ
08:54