Κορωνοϊός- Ουγκάντα: Θετικοί στον ιό 50 μέλη και υπάλληλοι του κοινοβουλίου
Θετικοί στον κορωνοϊό βρέθηκαν 50 μέλη και υπάλληλοι του κοινοβουλίου στην Ουγκάντα, μετά από συμμετοχή σε αθλητικές εκδηλώσεις στην περιοχή της Τανζανίας.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο, οι βουλευτές και οι συνεργάτες τους επέστρεψαν από την Αρούσα της Τανζανίας, όπου συμμετείχαν σε αθλητικούς αγώνες των κοινοβουλίων των χωρών της ανατολικής Αφρικής.
Μέχρι στιγμής κανένας από τους κοινοβουλευτικούς ή τους υπαλλήλους που μολύνθηκαν δεν έχει χρειαστεί να εισαχθεί σε νοσοκομείο, πρόσθεσε ο εκπρόσωπος.
Με βάση τα επίσημα δεδομένα, η Ουγκάντα έχει καταγράψει από τον Μάρτιο του 2020, όταν εκδηλώθηκε η πανδημία του νέου κορωνοϊού στην επικράτειά της, σχεδόν 3.300 θανάτους εξαιτίας της COVID-19 επί συνόλου σχεδόν 130.000 μολύνσεων από τον SARS-CoV-2. Ως προς την εκστρατεία ανοσοποίησης του πληθυσμού, έχουν χορηγηθεί κάπου 10 εκατ. δόσεις εμβολίων από τον Μάρτιο, αλλά το ποσοστό των κατοίκων της χώρας (συνολικά 45 εκατ.) που έχει εμβολιαστεί πλήρως παραμένει ακόμη σε πολύ χαμηλό επίπεδο, δεν ξεπερνά το 3,1%.
Παγκράτι: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στην Εργοτίμου μετά την πτώση τοίχου
18:30
Δασική πυρκαγιά στα Κρυονέρια Αιτωλοακαρνανίας - Επί τόπου ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής
18:21
Βενεζουέλα: Δάκρυα και χειροκροτήματα για το νεογέννητο που διασώθηκε μετά από 32 ώρες
18:14
Σέρρες: Ενώπιον ανακριτή ο 16χρονος για τη δολοφονία του 17χρονου - Το χρονικό της τραγωδίας και το παραβατικό παρελθόν του δράστη
18:03