Πέθανε από κορωνοϊό ο 23χρονος ομογενής αρσιβαρίστας, Τζέιμς Κονδύλιος
Στο νοσοκομείο «St Vincent’s» του Σίδνεϊ κατέληξε ο 23χρονος Ελληνοαυστραλός αρσιβαρίστας, Τζέιμς Κονδύλιος, που νοσούσε από κορωνοϊό.
Ο πρώην πρωταθλητής της Άρσης Βαρών μολονότι ήταν διπλά εμβολιασμένος και δεν είχε υποκείμενα νοσήματα, έχασε τη μάχη με τον ιό.
Οι φίλοι σε ανάρτηση στα social media ανέφεραν ότι ο θάνατός του αποτελεί μια υπενθύμιση ότι o κορωνοϊός μπορεί να χτυπήσει ακόμη και νέους και υγιείς ανθρώπους.
Ο Κονδύλιος μεγάλωσε στο Σίδνεϊ και φοίτησε στο Waverley College, ενώ το 2015 ήταν μέλος της Αυστραλίας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Άρσης Βαρών. Στη διοργάνωση που έγινε στη Φινλανδία κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο.
Στη συνέχεια ολοκλήρωσε τις σπουδές του, παίρνοντας πτυχίο ανώτερης επιστήμης στο Εθνική Πανεπιστήμιο της Αυστραλίας στην Καμπέρα. Μάλιστα, το τελευταίο διάστημα εργαζόταν ως επιστήμονας δεδομένων στο Τμήμα Κοινωνικών Υπηρεσιών της πόλης, ενώ το 2019 του είχε απονεμηθεί εθνικό βραβείο επιστήμης για την εργασία του στη δασοκομία και την κλιματική αλλαγή.
Βίντεο από την επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Τα απίθανα σημεία που εντοπίστηκαν ναρκωτικά
17:44
Αίσιο τέλος στην εξαφάνιση 16χρονης από τη Νέα Ερυθραία
17:36
Καύσωνας Ευρώπη: Πορτοκαλί συναγερμός στη Δανία - Υψηλές θερμοκρασίες στη Σουηδία
17:27
Ο Τραμπ πατάει από την Κύπρο το «κουμπί» επανεκκίνησης του Συμβουλίου Ειρήνης για τη Γάζα
17:20