Ιταλία: Πιθανή η παράταση του μέτρου της μάσκας σε ΜΜΜ και νοσοκομεία μέχρι τον Σεπτέμβριο
Ο Ιταλός υφυπουργός Υγείας Αντρέα Κόστα δήλωσε σήμερα ότι θεωρεί πιθανή την παράταση, μέχρι τον Σεπτέμβριο, του μέτρου που προβλέπει την υποχρεωτική χρήση προστατευτικής μάσκας σε δημόσια μέσα μεταφοράς, νοσοκομεία και οίκους ευγηρίας.
Ο Κόστα, μιλώντας στον ιταλικό ραδιοσταθμό Radio Capital, αναφέρθηκε στην αυριανή λήξη του μέτρου που αφορά την υποχρεωτική χρήση της μάσκας σε χώρους με ιδιαίτερο συνωστισμό ή σε αυτούς στους οποίους βρίσκονται ευπαθείς κατηγορίες.
Ο ιταλός αρμόδιος υφυπουργός δήλωσε πως η κυβέρνηση προσανατολίζεται, ενόψει του αυριανού υπουργικού συμβουλίου, στην παράταση του μέτρου μέχρι το Σεπτέμβριο στα δημόσια μέσα μεταφοράς, τα νοσοκομεία και τους οίκους ευγηρίας. Παράλληλα τόνισε ότι από αύριο, Τετάρτη, η προστατευτική μάσκα θα πάψει να είναι υποχρεωτική στα θέατρα, τις κλειστές αθλητικές εγκαταστάσεις και τους κινηματογράφους.
Σε ό,τι αφορά τις γραπτές και προφορικές εξετάσεις για το απολυτήριο του Λυκείου, τέλος, η κυβέρνηση Ντράγκι προχώρησε μόνο σε σύσταση προς τους μαθητές και τους καθηγητές να συνεχίσουν να κάνουν χρήση της μάσκας.
Επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί: Έως 30 Ιουνίου η καταβολή της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης
05:00
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις - Τι προβλέπει το πρόγραμμα
04:00
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00