Ρωσία: Το ΥΠΕΞ κάλεσε τον πρεσβευτή της Νορβηγίας για να διαμαρτυρηθεί για ρωσοφοβικά σχόλια
Ανανεώθηκε:
Το ρωσικό ΥΠΕΞ κάλεσε την Πέμπτη τον πρεσβευτή της Νορβηγίας στη Μόσχα σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τα «προσβλητικά ρωσοφοβικά σχόλια» της Νορβηγίδας προξένου στην πόλη Μουρμάνσκ.
Πλάνα σε ρωσικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης εμφάνισαν την πρόξενο να λέει: «μισώ τους Ρώσους». Το Reuters δεν μπόρεσε να επαληθεύσει αμέσως την αυθεντικότητα του βίντεο.
«Ο πρεσβευτής επαναδιατύπωσε τη συγγνώμη του νορβηγικού υπουργείου Εξωτερικών και επανέλαβε ότι το σχόλιο της υπαλλήλου του σε καμία περίπτωση δεν αντικατοπτρίζει τη νορβηγική πολιτική ή τη νορβηγική στάση απέναντι στη Ρωσία ή τον ρωσικό λαό», ανέφερε το υπουργείο Εξωτερικών στο Όσλο.
Η Νορβηγία τον Ιούνιο έκλεισε προσωρινά το προξενείο της στο Μουρμάνσκ και επί του παρόντος δεν έχει διπλωμάτες στην πόλη.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ουκρανία: Άμεσα πρόσβαση στον υπό ρωσικό έλεγχο πυρηνικό σταθμό της Ζαπορίζια ζητά ο ΟΗΕ
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57
Βενεζουέλα: Εφιάλτης δίχως τέλος και μάχη με το χρόνο στα συντρίμμια- Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών
23:48