ΗΠΑ: Αρνητική στον κορωνοϊό η Τζιλ Μπάιντεν, έξι ημέρες αφότου νόσησε
Ανανεώθηκε:
Η Πρώτη Κυρία των ΗΠΑ Τζιλ Μπάιντεν θα βγει από την καραντίνα, καθώς διαγνώστηκε αρνητική στην Covid-19 σε δύο συνεχόμενες εξετάσεις, ανακοίνωσε σήμερα, Κυριακή, η διευθύντρια Τύπου του γραφείου της.
«Αφού απομονώθηκε επί πέντε ημέρες και βγήκαν αρνητικά τα δύο συνεχόμενα τεστ στα οποία υποβλήθηκε, η Πρώτη Κυρία θα αναχωρήσει από τη Νότια Καρολίνα αργότερα σήμερα για να μεταβεί στο Ντέλαγουερ», ανέφερε η Ελίζαμπεθ Αλεξάντερ.
Η Τζιλ Μπάιντεν βρέθηκε θετική στην Covid-19 την περασμένη Τρίτη και εμφάνισε μόνο ήπια συμπτώματα, σύμφωνα με τον Λευκό Οίκο.
Τέθηκε σε καραντίνα στη Νότια Καρολίνα, όπου περνούσε τις διακοπές της με τον σύζυγό της.
Η Τζιλ Μπάιντεν είναι τετραπλά εμβολιασμένη και έλαβε το αντιικό φάρμακο της Pfizer, Paxlovid.
Η Πρώτη κυρία είναι 71 ετών. Ασκείται αρκετές φορές την εβδομάδα σε τοπικά γυμναστήρια. Αυτή είναι η πρώτη φορά που νόσησε με Covid-19.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Θετική στον κορωνοϊό η σύζυγος του Τζο Μπάιντεν, Τζιλ - Ξεκίνησε θεραπεία με Paxlovid
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
06:00
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
06:00
Έως τις 30 Ιουνίου η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
05:00
Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης της ΔΥΠΑ - Ποιους αφορά
04:00