Θετικός στο κορωνοϊό ο Ισπανός πρωθυπουργός Πέδρο Σάντσεθ
Ανανεώθηκε:
Ο πρωθυπουργός της Ισπανίας Πέδρο Σάντσεθ ανακοίνωσε σήμερα ότι βρέθηκε θετικός στην Covid-19 και ανέβαλε προσωρινά τις προγραμματισμένες υποχρεώσεις του, λίγες ημέρες αφότου παραβρέθηκε στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη.
«Σήμερα το πρωί βρέθηκα θετικός στην Covid-19», έγραψε στο Twitter, διευκρινίζοντας ότι δεν θα συμμετάσχει στη «Γιορτή του Ρόδου» του Κόμματος Σοσιαλιστών της Καταλονίας (PSC) που θα διεξαχθεί σήμερα στην Γκάβα, κοντά στη Βαρκελώνη.
«Θα συνεχίσω να εργάζομαι λαμβάνοντας τις μέγιστες προφυλάξεις», πρόσθεσε.
Ο Σάντσεθ επέστρεψε στην Ισπανία πριν από δύο ημέρες. Στη Νέα Υόρκη συμμετείχε σε πολλές εκδηλώσεις και συναντήθηκε με πολλούς αρχηγούς κρατών, στο περιθώριο της 77ης Γενικής Συνέλευσης.
Την Παρασκευή ο Ισπανός πρωθυπουργός είναι προγραμματισμένο να συναντηθεί με τους αρχηγούς κρατών και κυβερνήσεων των χωρών του Νότου της ΕΕ στο Αλικάντε, με την ευκαιρία της συνόδου του φόρουμ Med-7.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Άλμπερτ Μπουρλά: Για δεύτερη φορά θετικός στον κορωνοϊό ο επικεφαλής της Pfizer
Σαρηγιάννης στο CNN Greece: Κορύφωση της πανδημίας το Νοέμβριο με 20.000 κρούσματα την ημέρα
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00